Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat is Telenet Berichtendienst?

Berichtendienst is je voicemail voor vaste telefonie (betalende optie/maand). Neem je niet op of ben je in gesprek? Dan komt je beller op je Berichtendienst terecht.

 

Het is inbegrepen in je ONE, ONEup en WIGO (niet in WIGO S en WIGO home S).

Hoe werkt het?

Heb je een nieuw voicemailbericht? Dan zie je dat op je vaste telefoon via een lampje, bericht of signaal. Wil je terugbellen? Dan betaal je die oproep tegen de standaardtarieven. 

 

Beluister het bericht op je vaste telefoon via #99 (tegen binnenlands tarief) of vanop afstand via..

 

  • 03 288 49 99  als je belt met een nummer niet van Telenet (tegen tarief van je locatie)
  • 0468 11 55 00 als je belt met een Telenet-nummer
 
 

Wat kan je doen?

  • Berichtendienst aan- of uitzetten. 
  • Bezettoon aan- of uitzetten. Uitgezet? Dan gaat de beller meteen naar je Berichtendienst wanneer je in gesprek bent. 
  • De taal van het menu instellen via Mijn Telenet. 
  • Instellen na hoeveel belsignalen de beller naar je Berichtendienst gaat. 
  • Een begroeting inspreken: druk 9, dan 3. 

Geblokkeerd?

Je Berichtendienst blokkeert voor de veiligheid automatisch als je drie keer de verkeerde code ingeeft. 

 

Contacteer onze klantendienst om je Berichtendienst terug vrij te geven.

{{lineValue}}
  • Je berichtendienst kan maximum 30 berichten bewaren, van telkens maximaal 3 minuten. 
  • Een niet-beluisterd bericht verdwijnt na 30 dagen, een beluisterd bericht na 15 dagen.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Mobile Configurator

Mobile Configurator

Stel je toestel zelf in
via Mobile Configurator

Mobile Configurator
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs
 
Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons