Je kan niet meer (draadloos) surfen? Geen nood. We helpen je graag verder met dit stappenplan.
Surf je draadloos (via wifi)?
Doe onze 5 wifi-checks.
Is het probleem niet opgelost?
Herstart dan al je toestellen in de juiste volgorde.
Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerlines en decoder uit het stopcontact. Steek ze in deze volgorde opnieuw in.
Stap 1
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijft er vooraan een lichtje knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!
Stap 2
Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.
Stap 3
Steek dan je decoder opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken.
Haalt dit niet uit? Lees wat je dan kan doen.
Contacteer onze klantendienst op 015 66 66 66 of via een WhatsApp-bericht.
Graag hulp of meer uitleg?