Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wat als internetverbinding niet werkt?

Je kan niet meer (draadloos) surfen? Geen nood. We helpen je graag verder met dit stappenplan. 

Geef aan op welke manier je surft

Met kabel

 

Draadloos (via wifi)

  • Controleer eerst of je UTP-kabel goed is aangesloten.
  • Is je UTP-kabel goed aangesloten? Herstart dan je computer of laptop.
  • Nog altijd geen internetverbinding? Sluit je computer of laptop rechtstreeks aan op de modem via je UTP-kabel.
  • Als dat niet helpt, raden we je aan om je toestellen te herstarten.

 

Surf je draadloos (via wifi)?  
Doe onze  5 wifi-checks.
Is het probleem niet opgelost?
Herstart dan al je toestellen in de juiste volgorde.

Toestellen herstarten?

Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerline-adapters en Digibox/Digicorder dan uit het stopcontact. En steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijven de blauwe lampjes op je Telenet-modem knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!

Stap 2

Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline-adapter of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.

Stap 3

Steek dan je Digibox of Digicorder opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken. 

 
 
 
 

Probleem niet opgelost?

Contacteer onze klantendienst op 015 66 66 66

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

De Netweters

De Netweters

Stel je vraag online aan andere klanten.

Telenet Community Forum
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs