Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

Wat als internetverbinding niet werkt?

Je kan niet meer (draadloos) surfen? Geen nood. We helpen je graag verder met dit stappenplan. 

Geef aan op welke manier je surft

Met kabel

 

Draadloos (via wifi)

  • Controleer eerst of je UTP-kabel goed is aangesloten.
  • Is je UTP-kabel goed aangesloten? Herstart dan je toestel.
  • Nog altijd geen internetverbinding? Sluit je toestel rechtstreeks aan op de modem via je UTP-kabel.
  • Als dat niet helpt, raden we je aan om je toestellen te herstarten.

 

Surf je draadloos (via wifi)?  
Doe onze  5 wifi-checks.
Is het probleem niet opgelost?
Herstart dan al je toestellen in de juiste volgorde.

Toestellen herstarten?

Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerlines en decoder uit het stopcontact. Steek ze in deze volgorde opnieuw in.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijft er vooraan een lichtje knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!

Stap 2

Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.

Stap 3

Steek dan je decoder opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken. 

 
 
 
 

Haalt dit niet uit? Lees wat je dan kan doen.

 
 

Probleem niet opgelost?

Contacteer onze klantendienst op 015 66 66 66 of via een WhatsApp-bericht.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

De Netweters

De Netweters

Stel je vraag online aan andere klanten.

Telenet Community Forum
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs