Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wat als ik betaalde met verkeerde mededeling?

Gebruikte je een andere mededeling dan die op je aanrekening? Bel naar onze klantendienst, met volgende gegevens bij de hand.

Onze medewerker kan op basis van de mededeling je betaling terugvinden en inboeken op jouw account.

Goed om te weten

Het kan dat we je betaling al konden inboeken op jouw account. De verwerking van een betaling duurt maximaal 5 werkdagen. Daarna kan je nakijken of je betaling al verwerkt is.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs