Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat als ik betaalde met verkeerde mededeling?

Gebruikte je een andere mededeling dan die op je aanrekening? Contacteer onze klantendienst, met volgende gegevens bij de hand:

 

Tip: je vindt je klantennummer en accountnummer terug linksboven op je aanrekening.

 

Onze medewerker kan op basis van de mededeling je betaling terugvinden en inboeken op jouw account.

{{lineValue}}

Het kan dat we je betaling al konden inboeken op jouw account. De verwerking van een betaling duurt maximaal 5 werkdagen. Daarna kan je nakijken of je betaling al verwerkt is.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs