Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe domeinnaam aanpassen of opzeggen?

Domeinnaam aanpassen?

Vul de online aanvraag in en kies voor WHOIS-gegevens aanpassen.
Vermeld:

  • je klantennummer
  • naam van je internetadres (domeinnaam)
  • aanpassing die je wilt doen
 
 

Domeinnaam opzeggen?

Je kan je domeinnaam (internetadres) opzeggen via dit formulier.

  • Je betaalt  eenmalig € 15 voor je opzeg.
  • Vermeld altijd je klantennummer en je URL (je website).
  • Binnen de 5 werkdagen is je opzeg verwerkt.

Hoe verwerken we je opzeg?

Je internetadres (met persoonlijke e-mailadressen en website) verdwijnt. DNS schrapt het en het komt 40 dagen in quarantaine bij ons.

Tijdens die 40 dagen werkt je URL niet en kunnen er geen updates gebeuren. Niemand anders kan de URL registreren. 

Na 40 dagen (en niet eerder) geeft DNS je internetadres vrij. Vanaf dan kan iemand anders het internetadres registreren. Je kan eventueel zelf het internetadres opnieuw aanvragen.

 
 

Goed om te weten

  • Zodra je opzeg verwerkt is,
    • rekenen we je domeinnaam niet meer aan.
    • ben je je gegevens (website en/of e-mails) kwijt. Maak dus een back-up als je je gegevens nog nodig hebt vooraleer je opzegt.
  • Een periode op voorhand betaald? Die krijg je terug via een correctie op je aanrekening.
     
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs