Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Hoe domeinnaam aanpassen of opzeggen?

Domeinnaam aanpassen?

Vul de online aanvraag in en kies voor de juiste categorie.
Vermeld:

  • je klantennummer
  • naam van je internetadres (domeinnaam)
  • zo volledig mogelijk de aanpassing die je wil doen in het vrije tekstveld bij "stel je vraag"
 
 

Domeinnaam opzeggen?

Je kan je domeinnaam (internetadres) kosteloos opzeggen via dit formulier.

 

  • Kies “Ik wil mijn domeinnaam opzeggen”
  • Vermeld altijd je klantennummer en je URL (je website).
  • Binnen de 5 werkdagen is je opzeg verwerkt.

Heb je een My Cloud-account van Telenet? Dan kan je je domeinnaam zelf rechtstreeks in de My Cloud opzeggen.

Hoe verwerken we je opzeg?

  • Je internetadres (met persoonlijke e-mailadressen en website) verdwijnt. DNS schrapt het en het komt 40 dagen in quarantaine bij ons.
  • Tijdens die 40 dagen werkt je URL niet en kunnen er geen updates gebeuren. Niemand anders kan de URL registreren. 
 
 

Goed om te weten

  • Zodra je opzeg verwerkt is,
    • rekenen we je domeinnaam niet meer aan.
    • ben je je gegevens (website en/of e-mails) kwijt. Maak dus een back-up als je je gegevens nog nodig hebt vooraleer je opzegt.
  • Een periode op voorhand betaald? Die krijg je terug via een correctie op je aanrekening.
     
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs