Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

E-mails niet teruggevonden in Telenet Webmail?

Dat kan het geval zijn als je je e-mails zowel via Telenet Webmail als via een ander e-mailprogramma (bv. Outlook) bekijkt.

Oorzaak?

Inkomende server van het e-mailprogramma: POP3. De ontvangen e-mails worden standaard van de Telenet-server verwijderd, waardoor je e-mails – eens opgehaald met je e-mailprogramma - niet meer verschijnen in Telenet Webmail.

Oplossing?

Inkomende server van het e-mailprogramma aanpassen naar IMAP (in plaats van POP3). Opgelet, de e-mails die je op de server bewaart, tellen mee voor de capaciteit van je Telenet Webmail-mailbox.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs