Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

Digibox/Digicorder verplaatsen of aan iemand anders geven?

Je kan ervoor kiezen om je Digibox/Digicorder tijdelijk te verplaatsen (bijvoorbeeld naar je vakantiewoning) of door te geven aan iemand anders. 

 

Neemt iemand die op hetzelfde adres woont je Telenet-diensten over, dan spreken we van een overname

Tijdelijk verplaatsen

Je kan je Digibox of Digicorder tijdelijk verplaatsen als er op die plek een actieve kabelaansluiting is.

Hou hier rekening mee
  • Je moet de tv-zenders opnieuw instellen als je in een andere regio verblijft.
  • Als je meer dan 1 Digibox of Digicorder hebt, dan kan je na een aantal dagen (max. 5) niet meer naar je extra pakketten (zoals Streamz+, Play Sports,...) kijken. Dat is alleen terug mogelijk door de decoder weer aan te sluiten op de modem bij je thuis.
  • Je kan géén interactieve diensten gebruiken: geen programma’s opvragen, geen gebruik maken van de rode knop, de TV-gids is maar ingevuld voor 2 dagen in plaats van 2 weken,...
  • Je kan wel nog je opnames bekijken.
 
 

Aan iemand anders geven of verkopen

Je kan alleen een Digibox of Digicorder die je zelf hebt gekocht aan iemand anders geven. Dat kan dus niet met een Digibox of Digicorder die je huurt. We deactiveren het toestel op je naam en activeren het bij de andere persoon. Goed om te weten: de nieuwe eigenaar moet een activeringskost betalen als hij nog geen actieve digitale Telenet-dienst (Telenet TV, internet of vaste telefonie) heeft.

Decoder gekocht?

Weet je niet zeker of je je decoder huurt of gekocht hebt? Kijk dit na op je aanrekening of ga naar je persoonlijke decoderpagina. Daar vind je het terug bij Contract. Lukt het niet? Contacteer ons, zodat we het samen met jou kunnen bekijken.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs