Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Pincode voicemail verloren?

Toen je je voicemail  de eerste keer instelde, koos je een persoonlijke toegangscode. Die heb je nodig als je je voicemail in het buitenland wil beluisteren. 

 

Belangrijk: het gaat hier niet over de pincode van je simkaart.

 

Heb je je voicemail nog niet ingesteld?

Nieuwe code instellen in België?

  • Bel met je mobiel toestel naar 5555.
  • Druk 4 (instellingen), dan 3 (persoonlijke code beheren)  en tot slot 1 (persoonlijke code aanpassen).
  • Volg de stappen en kies een nieuwe code. Je gebruikt vanaf nu die code.

Nieuwe code instellen in het buitenland?

  • Stuur een sms naar 1965, met daarin 'pin', 'PIN' of 'pin-code'. Die sms is gratis, ook als je toestel aangeeft dat de sms betalend kan zijn.
  • Je krijgt een sms terug met je nieuwe pincode.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs