Met Telenet One Number werkt je eSIM-smartwatch ook zonder je smartphone in de buurt. Want alles wat je nodig hebt, hangt gewoon rond je pols. Je belt, ontvangt en stuurt berichten, luistert je favoriete muziek of podcast, vindt de weg of houdt de resultaten van je work-out bij, … zonder dat je je smartphone op zak hebt.
Heb je een smartwatch met eSIM (of embedded SIM)? Dan gebruik je met Telenet One Number je mobiele nummer van Telenet niet alleen op je smartphone, maar ook op je smartwatch. De ingebouwde simkaart van je smartwatch verbindt, dankzij de Telenet One Number-technologie, rechtstreeks met ons mobiele netwerk. Zo gebruik je de mobiele data, belminuten en sms’en van je abonnement ook eenvoudig op je smartwatch.
Momenteel ondersteunen we Apple Watches Cellular en Samsung Watches LTE. Kies je smartwatch voor alle informatie en details.
Heb je ONE(up), YUGO CONNECT, YUGO ALL-IN, WIGO of WIGO S? Dan is Telenet One Number inbegrepen in je abonnement! Je gebruikt je ONE(up), YUGO- of WIGO-nummer(s) dus niet alleen in je smartphone, maar ook in je eSIM-smartwatch. Ander mobiel abonnement van Telenet? Dan kan je geen gebruik maken van Telenet One Number.
Heb je een Apple Watch Cellular (gekocht in de Europese Unie) én een ONE(up), WIGO (S) of YUGO met mobiel nummer? Dan kan je meteen aan de slag! Je hoeft bij Telenet zelf niets meer te activeren, Telenet One Number is inbegrepen in je ONE(up), WIGO (S) of YUGO.
Je mobiele nummer koppel je (dankzij de Telenet One Number-technologie) gemakkelijk aan je Apple Watch via de Watch-app op je iPhone (6s of nieuwer met softwareversie iOS 14.1 of hoger).
Wil je je Apple Watch niet meer gekoppeld aan je mobiele nummer? Deactiveren doe je in 2 stappen.
Om je mobiel nummer te ontkoppelen van je smartwatch, verwijder je eerst je mobiel nummer in de Watch-app op je iPhone. Hoe je dat doet, vind je in de Mobile Configurator.
Je nummer verwijderd in de Watch-app? Perfect! Deactiveer dan nu Telenet One Number in Mijn Telenet zodat je mobiel nummer volledig ontkoppeld is van je smartwatch.
Opgelet! Wil je je smartwatch doorverkopen? Reset je smartwatch dan naar de fabrieksinstellingen en deactiveer nadien Telenet One Number via bovenstaande stappen. Deactiveer je Telenet One Number niet, dan kan de nieuwe eigenaar One Number niet activeren op de smartwatch!
In de activatieflow op je iPhone, moet je aanmelden met de Telenet-login van de beheerder van je ONE(up), WIGO of YUGO.
Lees meer over je login met WIGO.
Heb je een Samsung Galaxy Watch LTE én een ONE(up), YUGO of WIGO (S) met mobiel nummer? Dan kan je meteen aan de slag! Je hoeft bij Telenet zelf niets meer te activeren, Telenet One Number is inbegrepen in je ONE(up), YUGO of WIGO (S).
Je mobiele nummer koppel je (dankzij de Telenet One Number-technologie) gemakkelijk aan je Samsung Watch via de Watch-app op je Samsung-smartphone.
Wil je je Samsung Galaxy Watch niet meer gekoppeld aan je mobiele nummer? Deactiveren doe je in 2 stappen.
Om je mobiel nummer te ontkoppelen van je smartwatch, verwijder je eerst je mobiel nummer in de Wear-app op je smartphone.
Je nummer verwijderd in de Wear-app op je smartphone? Perfect! Deactiveer dan nu Telenet One Number in Mijn Telenet zodat je mobiel nummer volledig ontkoppeld is van je smartwatch.
Opgelet! Wil je je smartwatch doorverkopen? Reset je smartwatch dan naar de fabrieksinstellingen en deactiveer nadien Telenet One Number via bovenstaande stappen. Deactiveer je Telenet One Number niet, dan kan de nieuwe eigenaar One Number niet activeren op de smartwatch!
In de activatieflow op je smartphone, moet je aanmelden met de Telenet-login van de beheerder van je ONE(up), WIGO of YUGO.
Lees meer over je login met WIGO.
Hulp nodig bij de koppeling van je mobiele nummer? Loopt het daar toch ergens mis? Dan helpen we je graag verder.
Niet het antwoord dat je zoekt? Dan kan je terecht bij Apple. Met de werking van je Apple Watch of iPhone zelf, kan Telenet je niet verder helpen.
Heb je een tweedehands smartwatch gekocht, maar lukt het niet om Telenet One Number te activeren op die smartwatch? Dan is de kans groot dat de vorige eigenaar Telenet One Number voor die smartwatch nog niet deactiveerde via Mijn Telenet. Contacteer dus even de vorige eigenaar en vraag hem/haar om dit alsnog te doen. Dit doet hij als volgt:
Deactiveerde hij/zij Telenet One Number wel maar kan jij Telenet One Number nog altijd niet activeren op de smartwatch? Contacteer ons dan via 015 66 66 66, een advisor gaat samen met jou op zoek naar een oplossing.
Graag hulp of meer uitleg?