Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Inhoud op deze pagina door coronamaatregelen
Door de coronamaatregelen hebben we voor een aantal zaken onze werking moeten aanpassen (bv. in winkelpunten, bij installaties, …). Hierdoor kan het zijn dat de inhoud op deze pagina niet helemaal up-to-date is. Bekijk alle laatste info over onze werking tijdens de coronamaatregelen
 

 
 

Telenet Klantenprijs, dat is je favoriete toestel kopen met korting

Eerst even dit

In onze e-shop vind je heel wat toestellen aan Telenet Klantenprijs. De Telenet Klantenprijs is er voor alle Telenet-klanten*. Meld je altijd aan op Mijn Telenet om de juiste kortingen te zien en je toestel te bestellen.

* voorwaarden

Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer Telenet-diensten hebben (waarbij de diensten die de klant heeft op het ogenblik van intekening op het aanbod moeten overeenstemmen met de versie van de diensten die op dat ogenblik door Telenet worden aangeboden): internet, kabelabonnement, Telenet TV (uitgezonderd Play Sports GO-klanten), vaste of mobiele telefonie uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven. Een klant die alleen mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten. 

 
 
 

Heb je vragen...

Over je korting

Je geldige kortingen en restwaarde controleren  

Klik in Mijn Telenet op Je toestelkortingen. Daar vind je al je aankopen, je gebruikte én niet gebruikte kortingen, je restwaardetabellen en de looptijd ervan. 

 

Producten zonder korting kopen  

Je kan tot 5 toestellen aan Telenet Klantenprijs kopen. 12 maanden na aankoop van een toestel met korting krijg je de mogelijkheid om opnieuw een toestel aan Telenet Klantenprijs te kopen. Daarnaast kan je natuurlijk ook altijd toestellen zonder korting kopen. Je beslist zelf wanneer je welke korting gebruikt. Meer info vind je in onze algemene voorwaarden

 

Je korting stopzetten 

Je kan je korting op elk moment stopzetten om een nieuw toestel te kopen met korting. Je moet dan wel de restwaarde van je korting, bij je volgende aanrekening, betalen. Je vindt de restwaarde van je korting terug via Je toestelkortingen. Wil je je korting stopzetten? Als Telenet Business-klant contacteer je ons via 015 33 22 66Geen Telenet Business-klant en een vraag over de Telenet Klantenprijs? Dan kan je terecht op 015 33 40 00.

Extra kortingen bovenop Telenet Klantenprijs?

Geniet je van een extra korting door een nieuw abonnement of aanpassing aan je bestaande pakket?

Over online bestellen

Je kortingen bekijken in de e-shop 
Gebruik je login voor Mijn Telenet om je aan te melden in de e-shop en je ziet meteen je kortingen.

 

Betalen in de e-shop  
Betaal met een debet- of kredietkaart. Lees meer over gespreid betalen via Telenet


Is de betaling van je bestelling mislukt?

Je korting is momenteel even niet meer beschikbaar. Probeer later opnieuw. Het duurt vaak enkele uren voor we dat in het systeem kunnen rechtzetten.

Over de levering

Levering van je bestelling

Je ontvangt een e-mail van PostNL met een Track & Trace-code als je pakket klaarstaat voor verzending. Daarmee kan je de status van je pakket volgen. PostNL levert je pakket binnen de twee werkdagen (ook op zaterdag). 

Eerste keer niet thuis? 

De koerier laat een kaartje achter in de bus dat hij het toestel de volgende dag opnieuw aanbiedt. Je ontvangt ook een e-mail van PostNL met een link .

Daar kan je, met behulp van de code op je kaartje, tot 22u:

  • een ander leveringsmoment kiezen
  • beslissen om het toestel te laten leveren in een afhaalpunt naar keuze.

 

Een tweede keer niet thuis? 

Je ontvangt een e-mail en een kaartje van de koerier dat je het toestel kan
afhalen op vertoon van dat kaartje in een afhaalpunt in je buurt.

  • Niet afgehaald na 7 dagen? Je ontvangt een herinneringsmail van PostNL om je toestel af te halen in het afhaalpunt.
  • Niet afgehaald na 14 dagen? Je toestel wordt teruggestuurd naar Telenet en je bestelling wordt geannuleerd. Er worden geen kosten aangerekend

Is de verpakking beschadigd?

Teken dan niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Meld dat via ons nummer 015 33 40 00. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en laten we je weten als je opnieuw kan bestellen. Heb je al getekend voor ontvangst en merk je achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online

retourformulier in. 

 

Niet tevreden? 

Ben je niet tevreden over je toestel en wil je het terugsturen? Vul dan het online retourformulier in. 

Over de controle van je online bestelling en retour

Je bestelling is geplaatst, wat nu?  
Na je bestelling ontvang je een orderbevestiging, factuur en restwaardetabel. Bekijk je restwaardetabel via Je toestelkortingen. Hou je factuur goed bij, want dat is ook je garantiebewijs. Heb je na 48 uur niets ontvangen? Als Telenet Business-klant contacteer je ons via 015/33 22 66. Geen Telenet Business-klant? Contacteer dan onze klantendienst op 015 33 40 00.

 

Je bestelling annuleren of je toestel terugsturen 
Je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen om je bestelling te annuleren. Zodra je het online retourformulier invult, verwerken we de info en krijg je een retourlabel via e-mail.   

 

  • Kleef het retourlabel over het bestaande label van de originele Telenet-doos. De Telenet-doos heeft een kleefstrip waarmee je ze gemakkelijk kan sluiten. 
  • Heb je de originele doos niet meer? Pak het toestel goed in, in een doos met gepaste afmetingen en eventueel wat opvulmateriaal. Zorg ervoor dat ze goed afgesloten is.  
  • Geef de doos af in een ophaalpunt van PostNL in je buurt. 

Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug als we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 14 dagen op je bankrekening.

 

Is je toestel of de verpakking beschadigd bij levering?

Teken dan niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Meld dat via ons nummer 015 33 40 00. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en laten we je weten als je opnieuw kan bestellen. Heb je al getekend voor ontvangst en merk je achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online retourformulier in. 

 

Aan de slag  
Het is niet altijd even eenvoudig om je smartphone in te stellen. We helpen je graag dankzij een handige configuratiegids: Apple, Samsung, Huawei, Sony, Wiko of Google Chromecast. Voor vragen, tips en ondersteuning van laptops, tv's en tablets kan je terecht bij de fabrikant van je toestel.

 

De supportpagina’s maken je vertrekkensklaar! 

Over de herstelling van je toestel

Je toestel is stuk, wat nu?

 Details over de garantie vind je in de doos bij levering.

 

  • Is je toestel stuk binnen de 14 dagen na levering? Lever je toestel niet in bij een winkelpunt, maar vul het online retourformulier in.
  • Defect na 14 dagen na aankoop? Als consument heb je recht op 2 jaar wettelijke garantie vanaf de levering van je toestel.

Welk toestel?

  • Smartphone of tablet
  • Smart Home producten 
    (Slimme Deurbel, Slimme Slot, Ring Chime)
     
  •  Apple TV

Kom voor de herstelling langs bij een Telenet-winkelpunt.
 

  • Xiaomi e-scooter M365

Breng het garantiebewijs naar Telenet-winkelpunt.
Onze medewerkers maken een afspraak om je toestel bij je thuis af te halen.

  • Energizer E241S
  • Accessoires & Google Chromecast
  • Home Office producten
    (Samsung LS27R650FDUXEN, Philips 271S7QJMB/27,
    laptop stand, Microsoft en Logitech muizen en klavieren, 
    TaoTronics desktop lamp, Fitbit activity tracker)

 

  • Vistron digitale radio-ontvanger
  • PURE Elan BT3 DAB+ radio

Vul het online retourformulier in. Na goede ontvangst is je toestel normaal gezien binnen 3 tot 5 dagen terugbetaald.

  • Sony headphones

Vraag je herstelling aan via easyRepair.be.

  • Samsung TV

Vraag je herstelling aan via de Samsung-website.

  • Philips TV

Contacteer Philips via +3227007262

(Ma t/m vr 08:00 – 20:00 uur en zaterdag 09:00 – 18:00)

  • LG TV

Contacteer LG via +32 15/200.255

(Ma t/m vr van 08:30 -20:00 uur)

  • LG Smart Speaker

Vraag je herstelling aan via website van Servilux. Zij bezorgen een document waarmee je je toestel gratis naar het dichtstbijzijnde postpunt kan brengen.

 

Belangrijk:  voeg een kopie toe van bewijs van aankoop of levering vanuit Telenet.

  • Nintendo Switch

Ga naar de Nintendo supportpagina.

 

Herstelling nodig? Registreer je toestel via de Nintendo-pagina voor herstelling.

Over Smart-C-verzekering

Kom langs in een Telenet-winkelpunt om je Smart-C-verzekering te activeren. Bij de aankoop van een nieuw toestel kan je tot 14 dagen na aankoop je toestel laten verzekeren. Je betaalt een eenmalige activeringskost van € 6,5. Je maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van je toestel.  

 

Aankoopwaarde toestel Maandelijkse bijdrage smartphone Maandelijkse bijdrage tablet
< € 150,00 € 4,00 € 5,00
€ 150,01 - € 300,00 € 7,00 € 8,00
€ 300,01 - € 500,00 € 9,00 € 10,00
€ 500,01 - € 900,00 € 10,00 € 11,00
€ 900,01 - € 1100,00 € 11,00 € 12,00
€ 1100,01 - € 1500,00 € 12,00 € 13,00

Let wel: je toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.  

 

  • De verzekering dekt… 
  • uitwendige schade door een val of hevige schok 
  • mechanische en elektronische panne  
  • toevallige oxidatie 
  • diefstal uit je auto of huis met inbraak 
  • diefstal met fysiek geweld  
 
 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs