Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Telenet Klantenprijs, dat is je favoriete toestel kopen met korting

Eerst even dit

Neem een kijkje in onze e-shop en ontdek heel wat toestellen aan Telenet Klantenprijs

 

Om aan te melden gebruik je de  login voor Mijn Telenet. Je krijgt meteen alle kortingen te zien. Heb je interesse in één van de toestellen? Dan kan je het in e-shop onmiddellijk  bestellen.

 

Nog geen klant? Kies het juiste pakket dat het beste bij je past.

* voorwaarden

Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer Telenet-diensten hebben (waarbij de diensten die de klant heeft op het ogenblik van intekening op het aanbod moeten overeenstemmen met de versie van de diensten die op dat ogenblik door Telenet worden aangeboden): internet, kabelabonnement, Telenet TV (uitgezonderd Play Sports GO-klanten), vaste of mobiele telefonie uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven. Een klant die alleen mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten. 

 
 
 

Je korting

Je geldige kortingen controleren  

Klik in Mijn Telenet op Je toestelkortingen. Daar vind je al je aankopen, samen met  je gebruikte én niet gebruikte kortingen.

 

Hoeveel toestellen?

Als Telenet-klant kan je  5 toestellen aan Telenet Klantenprijs kopen. 12 maanden na aankoop van een toestel met korting kan je  opnieuw een toestel aan Telenet Klantenprijs te kopen. Daarnaast kan je natuurlijk ook altijd toestellen zonder korting kopen. Je beslist zelf wanneer je welke korting gebruikt. Meer info vind je in onze algemene voorwaarden

Extra kortingen bovenop Telenet Klantenprijs?

Geniet je van een extra korting door een nieuw abonnement of aanpassing aan je bestaande pakket?

Online bestellen

Betalen in de e-shop 

Betaal met een debet- of kredietkaart. Na je betaling krijg je een e-mail met een ordernummer.

 

Opgelet: je kan alleen gespreid betalen in een Telenet-winkelpunt, niet in de e-shop. Lees meer over gespreid betalen via Telenet


Is je korting niet zichtbaar?

  • Kijk na of je bent ingelogd.
  • Het is mogelijk dat je betaling niet is doorgelopen. Probeer het dan later opnieuw. 

Wat na je bestelling?

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs