nl

Telenet Klantenprijs: een toestel met korting

De Telenet Klantenprijs, dat zijn straffe toestellen aan een straffe prijs. Want jij geniet, als Telenet-klant, van een unieke korting! Die zie je alleen als je aangemeld bent. Zo kan je ook meteen bestellen.

Praktische vragen

Voorwaarden
Je (extra) korting
Bestellen
Leveren
Voorwaarden
Je (extra) korting
Bestellen
Leveren
Voor wie?

Alleen voor klanten met één of meerdere Telenet-diensten van ons huidig aanbod: internet, Telenet TV, vaste en mobiele telefonie. 

Heb je alleen een mobiel abonnement? Dan moet je ook minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten.

Nog geen Telenet-klant? Kies het abonnement dat het beste bij je past. Zo geniet ook jij na aansluiting van een mooie korting!

Hoeveel toestellen?

Je kan maximaal 5 toestellen kopen met een straffe korting via de Telenet Klantenprijs. Na 12 maanden kan je opnieuw een toestel kopen met korting. 

Je mag natuurlijk ook meteen extra toestellen kopen zonder korting! Jij beslist zelf wanneer je een toestel koopt en welke korting je gebruikt. 

Nog niet besteld?

Op telenet.be/toestellen zie je alle toestellen die we via de Klantenprijs aanbieden. Je hoeft je alleen aan te melden om de korting te zien die jij krijgt als Telenet-klant.

Al Klantenprijs-toestellen in je bezit?

Klik in MyTelenet op Je toestelkortingen. Daar vind je al je aankopen, samen met je gebruikte én niet gebruikte kortingen. Zo weet je meteen of je nog een extra toestel met korting kan kopen!

Geniet van je extra toestelkorting

Soms krijg je een extra toestelkorting, boven op de Klantenprijs. Bestel daarvoor het nieuwe abonnement of pas je abonnement aan naar de voorwaarden voor de extra korting.

  • Je krijgt daarna een e-mail om je toestel met extra korting te bestellen.
  • Meld je aan in de webshop en selecteer in het menu de extra korting die je wil gebruiken.
  • Voltooi je bestelling. Je ontvangt je toestel zo snel mogelijk bij je thuis!

Tip: de einddatum van je extra korting vind je in MyTelenet. 

Extra's via de leverancier van je toestel

Bij aankoop van een toestel krijg je soms een extra korting teruggestort (cashback) of een extra cadeautje (zoals een gratis headset of oplader). Dat zijn speciale acties gekozen door de leverancier van het toestel. 

Die moet je vaak aanvragen via de website van de leverancier zelf. Let wel, daarvan genieten, kan pas na ontvangst van je toestel. Je hebt daarvoor je factuur en het serienummer van je toestel nodig. Die vind je terug in de e-mail die je kreeg na de levering van je toestel of op het kassaticket als je je toestel in een Telenet-winkel kocht.

Heb je vragen over of problemen met die extra korting of accessoires? Neem dan rechtstreeks contact op met de leverancier van je toestel. 

Online bestellen

Je bestelt je toestel het snelst en het makkelijkst via onze webshop.

  • Is je korting niet zichtbaar? Kijk dan zeker of je aangemeld bent.
  • Is je betaling niet volledig doorgelopen? Probeer het dan later opnieuw. 

Na betaling krijg je een bevestiging via e-mail met een bestelnummer. En wij gaan dan meteen aan de slag. 

Kreeg je geen bevestiging? Controleer de spamfolder van je mailbox of check op je rekening of je betaling doorgelopen is. 

Liever in een winkel?

Gespreid betalen

Alleen in een winkel kan je gespreid betalen via Telenet.

Toestel bekijken

Wil je een toestel zien voor je het aankoopt? Dan kan je daarvoor terecht in een van onze Telenet-winkels. Let wel, niet alle toestellen zijn op voorraad. Je kan wel in alle winkels terecht om een toestel met thuislevering te bestellen.

Verzekering

In een Telenet-winkel kan je je toestel laten verzekeren tegen panne, verlies, diefstal of schade. Dat kan tot 14 dagen na de aankoop van je toestel via de webshop, en zolang het toestel nog in de originele staat is.

Je betaalt eenmalig een activeringskost van € 6,5. De maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de waarde van je toestel. De prijs per maand schommelt tussen € 4 (voor toestellen goedkoper dan € 150) en € 13 (voor toestellen duurden dan € 1.100). Meer informatie krijg je in een Telenet-winkel. 

Bestelling annuleren?

Zodra je je online bestelling plaatst en betaalt, kan je die niet meer annuleren. Je kan wel het toestel weigeren bij de levering of gebruik maken van je herroepingsrecht van 14 dagen. Meer informatie onder Leveren bij Beschadigd of afzien van je aankoop

Online aankopen?
  • Zodra je bestelling klaarstaat voor verzending, krijg je een aantal e-mails met extra informatie:
    • Een bestelbevestiging met een restwaardetabel.
    • Een aanrekening met het serienummer van het toestel (voor de garantie).
    • Een Track & Trace-code om je bestelling te volgen.
  • Na levering krijg je een e-mail met je IMEI-code. Hou die goed bij voor je garantie.
  • In MyTelenet vind je onder Mijn Toestelkortingen een overzicht van je gebruikte kortingen, je restwaardetabel en je aanrekening.
  • Ben je niet thuis? Dan kan je je toestel afhalen bij één van onze ophaalpunten. Check daarvoor je Track & Trace die je via mail kreeg. Niet afgehaald binnen de 7 dagen? Dan sturen we je toestel terug naar Telenet en annuleren we kosteloos je bestelling. 
In een Telenet-winkel?

Je krijgt je toestel meteen mee als die in voorraad is. Anders kan je die ook thuis laten leveren. 

Beschadigd of afzien van je aankoop?

Aangekocht met levering aan huis

Is het toestel of de verpakking beschadigd? Teken niet voor ontvangst. Merk je pas later dat je toestel beschadigd is? Dan kan je gebruik maken van het herroepingsrecht

Wil je afzien van je online of telefonische aankoop? Weiger het toestel bij de levering of maak gebruik van je herroepingsrecht van 14 dagen

Vul voor het herroepingsrecht altijd het online retourformulier in. Na verwerking van je aanvraag, krijg je van ons een retourlabel via e-mail. Daarna kan je het toestel terugsturen via een retourpunt van POSTNL. Je kan je toestel niet bij een Telenet-winkel inleveren.

We storten je geld terug als we het toestel ontvangen. Dat zie je normaal binnen de 14 dagen op je bankrekening. 

Aangekocht in Telenet-winkel

Is je toestel defect binnen de 7 dagen na aankoop? Breng het toestel terug naar de winkel waar je het toestel kocht. Vergeet de originele doos, de inbegrepen accessoires en het aankoopbewijs niet mee te nemen!

Onze medewerker kijkt de voorwaarden na en probeert het probleem zelf op te lossen. Lukt dat niet en voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan ruilen we het meteen om voor jou.  

Goed om te weten
  • Je geniet standaard van 2 jaar garantie op je toestel. Lees zeker ook wat je kan doen als je toestel defect is.
  • Je Recupel-bijdrage is standaard inbegrepen in de prijs van alle Telenet-toestellen.