Neem een kijkje in onze e-shop en ontdek heel wat toestellen aan Telenet Klantenprijs.
Om aan te melden gebruik je de login voor Mijn Telenet. Je krijgt meteen alle kortingen te zien. Heb je interesse in één van de toestellen? Dan kan je het in e-shop onmiddellijk bestellen.
Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer Telenet-diensten hebben (waarbij de diensten die de klant heeft op het ogenblik van intekening op het aanbod moeten overeenstemmen met de versie van de diensten die op dat ogenblik door Telenet worden aangeboden): internet, kabelabonnement, Telenet TV (uitgezonderd Play Sports GO-klanten), vaste of mobiele telefonie uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven. Een klant die alleen mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten.
Je geldige kortingen controleren
Klik in Mijn Telenet op Je toestelkortingen. Daar vind je al je aankopen, samen met je gebruikte én niet gebruikte kortingen.
Hoeveel toestellen?
Als Telenet-klant kan je 5 toestellen aan Telenet Klantenprijs kopen. 12 maanden na aankoop van een toestel met korting kan je opnieuw een toestel aan Telenet Klantenprijs te kopen. Daarnaast kan je natuurlijk ook altijd toestellen zonder korting kopen. Je beslist zelf wanneer je welke korting gebruikt. Meer info vind je in onze algemene voorwaarden.
Geniet je van een extra korting door een nieuw abonnement of aanpassing aan je bestaande pakket?
Betalen in de e-shop
Betaal met een debet- of kredietkaart. Na je betaling krijg je een e-mail met een ordernummer.
Opgelet: je kan alleen gespreid betalen in een Telenet-winkelpunt, niet in de e-shop. Lees meer over gespreid betalen via Telenet.
Is je korting niet zichtbaar?
Je bestelling is geplaatst, wat nu?
Je ontvangt een orderbevestiging, factuur en restwaardetabel.
Belangrijk:
Je bestelling annuleren of je toestel terugsturen
Je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen om je bestelling te annuleren. Zodra je het online retourformulier invult, verwerken we de info en krijg je een retourlabel via e-mail.
Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug als we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 14 dagen op je bankrekening.
Is je toestel of de verpakking beschadigd bij levering?
Je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen.
Teken niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Meld dat via ons nummer 015 666 666. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en laten we je weten als je opnieuw kan bestellen. Heb je al getekend voor ontvangst en merk je achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online retourformulier in.
Aan de slag
Het is niet altijd even eenvoudig om je smartphone in te stellen. We helpen je graag dankzij een handige configuratiegids: Apple, Samsung, Huawei, Sony, Wiko of Google Chromecast. Voor vragen, tips en ondersteuning van laptops, tv's en tablets kan je terecht bij de fabrikant van je toestel.
De supportpagina’s maken je vertrekkensklaar!
Levering van je bestelling
Niet thuis?
Je ontvangt een e-mail en een kaartje van de koerier dat je het toestel kan afhalen op vertoon van dat kaartje in een afhaalpunt in je buurt.
Niet afgehaald na 7 dagen? Je toestel wordt teruggestuurd naar Telenet en je bestelling wordt geannuleerd, zonder extra kosten.
Is de verpakking beschadigd of je toestel defect?
Je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen.
Teken niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Meld dat via ons nummer 015 666 666. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en laten we je weten als je opnieuw kan bestellen. Heb je al getekend voor ontvangst en merk je achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online
retourformulier in.
Niet tevreden?
Ben je niet tevreden over je toestel en wil je het terugsturen? Vul dan het online retourformulier in.
Is je toestel stuk net na de aankoop? Geen zorgen! Afhankelijk van hoe en wanneer je je toestel hebt aangekocht, geven we je de beste oplossing.
Vul het online retourformulier in. Zodra we je gegevens hebben verwerkt, sturen we je via e-mail een retourlabel en verdere instructies om het toestel terug te sturen.
Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug als we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 14 dagen op je bankrekening.
Opgelet: gebruik in dit geval alleen het online retourformulier. Ga niet langs bij een winkelpunt of registreer je toestel niet via Telenet herstellingen.
Breng je toestel terug naar het winkelpunt, samen met de originele doos, inbegrepen accessoires en het aankoopbewijs.
Onze medewerker kijkt alle voorwaarden na en probeert het probleem zelf op te lossen. Lukt dat niet en voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan ruilen we het voor jou onmiddellijk om.
Details over de garantie vind je in de doos bij levering. Als consument heb je recht op 2 jaar wettelijke garantie vanaf de levering van je toestel. Het type toestel bepaalt in dit geval hoe we je verder kunnen helpen.
Kom voor de herstelling langs bij een Telenet-winkelpunt.
Vul het online retourformulier in. Na goede ontvangst is je toestel normaal gezien binnen 3 tot 5 dagen terugbetaald.
Vraag je herstelling aan via easyRepair.be.
Vraag je herstelling aan via de Samsung-website.
Contacteer Philips via +3227007262
(Ma t/m vr 08:00 – 20:00 uur en zaterdag 09:00 – 18:00)
Contacteer LG via +32 15/200.255
(Ma t/m vr van 08:30 -20:00 uur)
Vraag je herstelling aan via website van Servilux. Zij bezorgen een document waarmee je je toestel gratis naar het dichtstbijzijnde postpunt kan brengen.
Belangrijk: voeg een kopie toe van bewijs van aankoop of levering vanuit Telenet.
Ga naar de Nintendo supportpagina.
Herstelling nodig? Registreer je toestel via de Nintendo-pagina voor herstelling.
Ga naar de Microsoft Xbox supportpagina.
Oplossing niet gevonden? Meld je aan met je Microsoft account en registreer je toestel via de Xbox-pagina voor onderhoud.
Kom langs in een Telenet-winkelpunt om je Smart-C-verzekering te activeren. Bij de aankoop van een nieuw toestel kan je tot 14 dagen na aankoop je toestel laten verzekeren. Je betaalt een eenmalige activeringskost van € 6,5. Je maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van je toestel.
Aankoopwaarde toestel | Maandelijkse bijdrage smartphone | Maandelijkse bijdrage tablet |
---|---|---|
< € 150,00 | € 4,00 | € 5,00 |
€ 150,01 - € 300,00 | € 7,00 | € 8,00 |
€ 300,01 - € 500,00 | € 9,00 | € 10,00 |
€ 500,01 - € 900,00 | € 10,00 | € 11,00 |
€ 900,01 - € 1100,00 | € 11,00 | € 12,00 |
€ 1100,01 - € 1500,00 | € 12,00 | € 13,00 |
Let wel: je toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.
De verzekering dekt…
Graag hulp of meer uitleg?