Dat doe je best op het nummer +32 15 33 22 66.
Heb je een vraag? Één van onze experts volgt jouw vraag persoonlijk op van A tot Z.
Op onze hulppagina vind je alle veelgestelde vragen.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Dat doe je best op het nummer +32 15 33 22 66.
Storingen en technische ondersteuning (optie 1)
24/7
Facturen en betalingen (optie 2)
ma-vrij: 8 - 18 u.
Wijzigen van gegevens (optie 2)
ma-vrij: 8 - 18 u.
Product aankopen of aanpassen (optie 3)
ma-vrij: 8 - 20 u.
Verhuis (optie 4)
ma-vrij: 8 - 18 u.
Product opzeggen of bestelling annuleren (optie 5)
ma-vrij: 8 - 20 u.
Voor specifieke vragen over Microsoft 365, het beheer van je social media, je website of je domeinnaam.
Stel je vraag via het contactformulier. Kies de categorie die het beste bij jouw vraag past en de juiste experten helpen je graag verder. Om je zo vlot mogelijk te helpen, kan het dat we telefonisch contact met je opnemen. We proberen altijd binnen de 2 werkdagen te reageren.
Meld je aan, dan zijn je klantgegevens al ingevuld. Handig!
Waarover gaat je vraag?
Waarover heb je een technische vraag?
Wat wil je doen?
Verhuis gepland? Stel je vraag via ons contactformulier voor een verhuis.
Waarover gaat je vraag?
Denk je dat je persoonsgegevens per ongeluk of zonder toestemming vernietigd, verloren, gewijzigd of gedeeld werden? Meld de privacy-inbreuk via ons contactformulier.
Ontevreden? Laat het ons weten
Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Had je al contact met Telenet, maar ben je nog altijd ontevreden over je abonnement, diensten of de hulp die je kreeg? Laat het ons weten. We behandelen elke klacht met de grootste zorg.
Heb je een vraag voor Telenet Business? We helpen je ook graag via WhatsApp.
Openingsuren
Maandag t.e.m. vrijdag 8-22 u.
Zaterdag t.e.m. zondag 9-22 u.
We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.
Geen WhatsApp op dit toestel maar wel op je smartphone?
Scan deze QR-code en je start meteen een gesprek met één van onze experts.
Je beheert je producten en diensten makkelijk zelf via MyTelenet of de MyTelenet-app. Denk aan: je factuur raadplegen en betalen, je verbruik opvolgen, een optie (de-)activeren,...
Nog geen login of je wachtwoord vergeten?
Neem een kijkje op onze hulppagina en vind een antwoord op de meestvoorkomende vragen.
Vind een Telenet-winkelpunt in jouw buurt.
Een menselijke aanpak met uiterst persoonlijke service, dat beloven we je.
Bij technische problemen kan je dag en nacht op ons rekenen, elke dag opnieuw. Onze experts staan klaar om je uit de nood te helpen.
Één expert ontfermt zich over jouw vraag en laat pas los wanneer je vraag of probleem écht is opgelost.
Contacteer ons op werkdagen voor 15u en op zaterdag voor 12u en er komt dezelfde dag nog een technieker langs om het probleem te analyseren. We doen ons best om het die dag ook meteen op te lossen.