Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Niet akkoord met een factuur?

Neem contact op met onze klantendienst. Geef onze medewerker zoveel mogelijk info over wat er niet in orde is met je factuur.

Hou zeker je factuur bij de hand als je ons belt…

  • Je moet je klantennummer, accountnummer en nummer van je factuur doorgeven
  • Zo kan je ook meteen verwijzen naar wat er precies niet in orde is

Wat met de betaling?

We raden je aan om je factuur toch tijdig te betalen.

Zijn er daarna correcties nodig? Dan brengen we die in mindering op je volgende factuur.

  • Zo betaal je de volgende maand minder
  • Betaal je via overschrijving en zijn de correcties hoger dan € 10? Dan krijg je zelfs een tussentijdse factuur met tegoed.
  • Betaal je via domiciliëring? Dan betaal je de maand erop minder.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs