Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Niet akkoord met een factuur?

Neem contact op met onze klantendienst. Geef onze medewerker zoveel mogelijk info over wat er niet in orde is met uw factuur.

Hou zeker uw factuur bij de hand als u ons belt…

  • U moet uw klantennummer, accountnummer en nummer van uw factuur doorgeven
  • Zo kunt u ook meteen verwijzen naar wat er precies niet in orde is

Wat met de betaling?

We raden u aan om uw factuur toch tijdig te betalen.

Zijn er daarna correcties nodig? Dan brengen we die in mindering op uw volgende factuur.

  • Zo betaalt u de volgende maand minder
  • Betaalt u via overschrijving en zijn de correcties hoger dan € 10? Dan krijgt u zelfs een tussentijdse factuur met tegoed.
  • Betaalt u via domiciliëring? Dan betaalt u de maand erop minder.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs