telenet.be
MyTelenet
Mijn producten
Betaling
Hulp
Bij Hulp vind je onze contactopties, veelgestelde vragen en meer.
Profiel
U bent hier:
Hulp
Facturen
Je factuur uitgelegd
Taal
nl
nl
fr
Je factuur uitgelegd
Wat staat er op je factuur? Hoe zit het met extra verbruik?
Veelgestelde vragen
Je factuur via e-mail
Via Mijn Telenet kies je ervoor om je factuur digitaal te ontvangen. Je beheert er ook het e-mailadres waarop je je factuur ontvangt.
Factuur onduidelijk?
Bedrag hoger dan verwacht? Ontdek veelvoorkomende redenen. Betaal toch op tijd, onterechte kosten brengen we erna in mindering.
Je eerste KLIK-factuur
Stap je over naar (een andere) KLIK? Dan ziet je eerstvolgende factuur er iets anders dan normaal.
Je gespreksdetails
Op je digitale factuur vind je een gedetailleerd overzicht van al je gesprekken.
Diensten van derden
Andere diensten die je via Telenet betaalt, staan apart op je factuur. Denk aan apps of sms-parkeren. Wist je dat je apps of muziek ook met Telenet Pay kan betalen?
Facturatie van je MyCloud-diensten
Een domeinnaam, een SSL-certificaat of een Webhosting- of M365-abonnement? Die diensten worden apart gefactureerd.
Zelf beheren
Bekijk je saldo en facturen
Er liep iets mis
Bekijk je saldo en facturen
Beheer je factuur
Er liep iets mis
Beheer je factuur
Betaal je factuur
Er liep iets mis
Betaal je factuur
Zoek je iets anders?
Ben je een particuliere klant?
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
Edge
Firefox
Chrome
Ok, begrepen
Meer info