nl

Je factuur uitgelegd

Wat staat er op je factuur? Hoe zit het met extra verbruik?

Veelgestelde vragen

Je factuur via e-mail
Via Mijn Telenet kies je ervoor om je factuur digitaal te ontvangen. Je beheert er ook het e-mailadres waarop je je factuur ontvangt.
Factuur onduidelijk?
Bedrag hoger dan verwacht? Ontdek veelvoorkomende redenen. Betaal toch op tijd, onterechte kosten brengen we erna in mindering.
Je eerste KLIK-factuur
Stap je over naar (een andere) KLIK? Dan ziet je eerstvolgende factuur er iets anders dan normaal.
Je gespreksdetails
Op je digitale factuur vind je een gedetailleerd overzicht van al je gesprekken.
Alles over de prijsaanpassing
Vanaf 2 juni 2024 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementsprijzen van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie.
Diensten van derden
Andere diensten die je via Telenet betaalt, staan apart op je factuur. Denk aan apps of sms-parkeren. Wist je dat je apps of muziek ook met Telenet Pay kan betalen?
Facturatie van je MyCloud-diensten
Een domeinnaam, een SSL-certificaat of een Webhosting- of M365-abonnement? Die diensten worden apart gefactureerd.

Zelf beheren 

Zoek je iets anders?

Ben je een particuliere klant?