Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe kan ik mijn Telenet-diensten aanpassen?

Hoe uw diensten aanpassen?

U kunt uw bestaande Telenet-diensten gemakkelijk online  aanpassen.

We houden rekening met uw abonnementen die u nu al heeft

  • Zo bestelt en betaalt u zeker niets dubbel
  • Kies…
    • de diensten die u erbij wilt
    • of de Alles-in-één formule die u uiteindelijk wilt.
  • Wij doen de rest

Heeft u liever een gesprek? Contacteer ons op 015/33 22 66.

Of wilt u een voorstel op maat?

 
 

Opties beheren en extra diensten bestellen?

  • Extra zenderpakketten bestellen
  • King Supersize activeren
  • Berichtendienst activeren
  • Telenet Security Pack activeren
  • Internetabonnement veranderen
  •  …

Wilt u graag meer weten over de opties zelf? Neem een kijkje op onze website

 
 

Zorgeloos overstappen in 1-2-3

Snel naar ...

Stapt u over naar WIGO Business, dan ...

  • heeft u geen contractduur voor uw WIGO Business-abonnement (behalve als u een WIGO Business met iPad neemt, dan heeft u een contractduur van 12 maanden).  
  • geniet u een combinatievoordeel als u ook voor Play Sports kiest.
  • kunt (hoeft) u geen volumeblokken meer (te) kopen, want WIGO Business is onbeperkt gratis surfen.
  • valt uw eventuele korting op FLUO uiteraard weg, want u stapt over naar een ander abonnement.
  • behoudt u uw huidige compensaties, als de dienst waar u de compensatie voor kreeg actief blijft (tot de einddatum van de compensatie).
  • Krijgt u verbruiksherinneringen voor uw mobiele nummers.

Wat met vaste telefonie?

  • Als u kiest voor WIGO Business, is FreePhone Europe niet inbegrepen. U kunt met WIGO Business onbeperkt bellen in België. Meer weten?
  • Als u kiest voor WIGO Business, zit er vaste telefonie in uw abonnement. U belt met WIGO Business dus onbeperkt in België. Heeft u momenteel FreePhone Europe? Hou er dan rekening mee dat die dienst wegvalt bij WIGO Business. 
  • U behoudt de opties Ken u laatste beller, Met 3 bellen, Bellen naar speciale nummers blokkeren, Telenet berichtendienst, Ken-u-beller, Signaal tweede oproep en Oproepdoorschakeling (of kunt u er gratis bij activeren in Mijn Telenet, als u die nog niet had).
  • Andere extra opties zoals Anytime, … vallen weg (want met WIGO Business kunt u onbeperkt bellen).

Wat met internet?

  • Als u kiest voor WIGO Business, passen we uw internetabonnement aan naar… 
    • 200 GB bij WIGO Business 2 GB
    • onbeperkt surfen bij WIGO Business 5 GB en WIGO Business 10 GB.
  • Heeft u een extra optie (bv. Telenet Security Pack)? Dan behoudt u die.

Wat met digitale tv?

U kunt uw decoder zonder problemen blijven gebruiken bij uw all-in formule.

  • Huurt u bv. een HD Digicorder? Dan blijft u die gewoon huren. U ziet de huur maandelijks op uw factuur bij digitale tv (elke extra gehuurde HD Digicorder wordt apart aangerekend).
  • Heeft u een extra optie (bv. HD XL Pack)? U blijft uw HD XL Pack behouden. Na uw overstap vindt u het HD XL Pack op uw factuur onder Digitale televisie.

Combinatievoordeel Play Sports: Het combinatievoordeel bij WIGO Business op uw Play Sports-abonnement wordt automatisch toegepast.

Wat met uw kabelabonnement?

Kiest u voor WIGO Business? Dan zit uw kabelabonnement inbegrepen in uw all-in formule (u heeft dus alleen nog een HD Digicorder nodig, die zit in uw WIGO Business. 

 

Goed om te weten
TV met een kaartje is niet combineerbaar met WIGO Business.

Wat met uw mobiele telefonie?

Heeft u al een King- of Kong-Business-abonnement en stapt u over naar WIGO Business? Dan kunt u die mobiele nummers meenemen in uw WIGO Business-abonnementen.

Voor uw mobiele databeheer…

  • kunt u geen verbruikslimiet (meer) instellen.
  • krijgt u van ons wel standaard 3 gratis verbruiksherinneringen via sms.
    • als 90% van het inbegrepen verbruik van uw WIGO Business op is
    • als het inbegrepen verbruik van uw WIGO Business op is.
    • bij € 50 extra verbruik.
  • kunt u ook extra verbruiksherinneringen instellen via sms en/of e-mail in Mijn Telenet (Mijn Mobiele Diensten > WIGO Business > Verbruiksherinnering > Aanpassen).

Hoe overstappen naar een andere WIGO Business?

Een grotere pot mobiele data?

Dat kan via…

Een kleinere pot mobiele data?

Dat kan via…

Goed om te weten
Uw pot mobiele data verdelen? Dan kan via Mijn Telenet (Mijn mobiele diensten > WIGO Business > Databeheer).

Overstappen naar FLUO

Als u overstapt naar FLUO behoudt u uw opties of korting (bv. TIP-korting,,…). U heeft geen contactduur voor uw FLUO-abonnement, behalve als u een FLUO met iPad neemt. Dan heeft u een contractduur van 12 maanden.  

Wat met telefonie?

Als u kiest voor FLUO, is FreePhone Europe inbegrepen.

  • Heeft u al FreePhone Europe? Dan behoudtu dat gewoon.
  • Heeft u een ander telefoonabonnement? Dan passen we uw telefoonabonnement aan.

Heeft u een extra optie (bv. Anytime)? Dan behoudt u die gewoon.

Wat met internet?

Wanneer u kiest voor FLUO, passen we uw internetabonnement aan naar Business Fibernet 200 of Business Fibernet 240 plus.
Heeft u een extra optie (bv. Telenet Security Pack)? Dan behoudt u die gewoon.

Wat met digitale tv?

U kunt uw decoder zonder problemen blijven gebruiken bij uw FLUO.
Huurt u bv. een HD Digicorder?

  • Dan blijft u die gewoon huren
  • U ziet de huur maandelijks op uw factuur bij digitale tv

Wilt u ook van Yelo TV op tv genieten? Dan heeft u een recente Digibox of Digicorder nodig.

Heeft u een extra optie (bv. HD XL Pack)?

  • U blijft uw HD XL Pack behouden.
  • Na uw overstap vindt u het HD XL Pack op uw factuur onder Digitale televisie

Combinatievoordeel Play Sports:

  • Het combinatievoordeel bij FLUO op uw Play Sport abonnement wordt automatisch toegepast.

Wat met uw kabelabonnement?

Kiest u voor FLUO? Dan zit uw kabelabonnement inbegrepen in uw FLUO. U heeft dus alleen nog een decoder of TV met een kaartje nodig. 

Kan ik TV met een kaartje nemen bij FLUO?

Ja, dat kan.

Wat met mobiele telefonie?

Heeft u al een King of Kong Business abonnement en stapt u over naar FLUO? Dan krijgt u als FLUO-klant extra korting vanaf uw 2de King- of Kong-business-abonnement.

Overstappen naar King/Kong Business?

Stapt u over van een andere operator naar King- of Kong Business? 

Bent u al klant en wilt u overstappen van King Business naar Kong Business of omgekeerd?

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs