Als Telenet-klant een login aanmaken is altijd een goed idee. Want daarmee meld je je aan op de Telenet-website en -apps zoals de Telenet-app, Telenet TV-app, Mijn Telenet, … Zo haal jij het beste uit je Telenet-ervaring.
Als je een login aanmaakt, moet je voor alle gebruikers een e-mailadres invullen. Die moeten allemaal bestaand én verschillend zijn.
Goed om te weten! Ben je aangemeld op Klantenservice of een tv-app? Dan surf je makkelijk van de ene naar de andere website zonder opnieuw aan te melden.
Er zijn verschillende gebruikersprofielen met elk hun eigen mogelijkheden. We zetten ze op een rijtje.
Als het Telenet-abonnement op jouw naam staat, dan ben jij de contracthouder. Jij blijft altijd gekoppeld aan het abonnement en kan alles doen wat een beheerder kan. De contracthouder kan je achteraf niet aanpassen.
Als beheerder van een abonnement pas je makkelijk je Telenet-diensten aan of kan je je facturen bekijken. Je kan ook voor je eigen verbruik en dat van je werknemers meldingen instellen.
Om een gebruikerslogin te maken heb je een uitnodiging van de contracthouder of beheerder nodig.
KLIK besteld? Als nieuwe klant krijg je een e-mail om je login aan te maken. Je bent dan automatisch de contracthouder. Ander abonnement? Volg dan de stappen hieronder om je login aan te maken.
Vind je geen e-mail terug? Geen probleem.
Login aangemaakt?
Dan kan jij als contracthouder je werknemers uitnodigen om een eigen login te maken. Jij kiest wie je beheerder of gebruiker maakt. In een onderneming kan het handig zijn dat de zaakvoerder(s) of IT-verantwoordelijke beheerders zijn, en de werknemers gebruikers.
Registreer als contracthouder/beheerder je werknemers als gebruikers. Daarmee geef je ze toegang tot Telenet-apps en -websites, maar vermijd je dat ze je Telenet-diensten kunnen beheren, facturen bekijken en meer.