Eerst even dit: je decoder kan automatisch herstarten bij een software-update. Wacht tot dat de update geïnstalleerd is. Dat kan enkele minuten duren.
Haal de stekker uit het stopcontact en steek hem na een tiental seconden opnieuw in. Heeft je TV-box ook een aan- en uitknop aan de achterkant? Dan kan je die daarmee ook aan- en uitzetten.
Als het herstarten niet geholpen heeft, raden we aan om je decoder terug naar fabrieksinstellingen te zetten met behoud van je opnames. Je TV-box zal verschillende keren opnieuw starten. Dat kan tot 5 minuten duren.
Contacteer de Klantendienst voor de thuislevering van een nieuwe Telenet TV-box. Zo kan je binnen de 48u opnieuw tv-kijken en hoef je de deur niet uit. Of kom naar het dichtstbijzijnde Telenet-winkelpunt.
Haal de stroomkabel min. 10 seconden uit de decoder en uit het stopcontact. Plaats de stroomkabel eerst terug in de decoder en daarna in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer tv-kijken
Als het herstarten niet geholpen heeft, raden we aan om je decoder terug naar fabrieksinstellingen te zetten met behoud van je opnames. Je decoder zal verschillende keren opnieuw starten. Dat kan tot 15 minuten duren.
Contacteer de Klantendienst of ga naar een Telenet-winkelpunt in je buurt. Wil je liever een Telenet TV-box? Je kan die ook online bestellen.
Reageert je scherm niet wanneer je op een toets van je afstandsbediening drukt? Kijk even na of de batterijen nog goed insteken. Zijn ze misschien toe aan vervanging?
Graag hulp of meer uitleg?