Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Decoder herstart automatisch, is traag of loopt vast

Kies je afstandsbediening

Telenet TV-box

 

Digicorder/Digibox

Maak je keuze...

Automatisch herstarten

 

Traag of vastlopen

Je TV-box kan automatisch herstarten bij een software-update. Wacht tot dat de update geïnstalleerd is. Dat kan enkele minuten duren.

 
 

Oplossing

Herstarten

Schakel de TV-box uit en aan via het knopje achteraan de TV-box.

Terugbrengen naar fabrieksinstellingen

Blijft het probleem na het herstarten? Breng gemakkelijk en snel je TV-box terug naar de fabrieksinstellingen.

 

Goed om te weten: je TV-box zal verschillende keren opnieuw starten. Dat kan tot 15 minuten duren. 

Nog niet opgelost?

Breng je TV-box en toebehoren (afstandsbediening en bijhorende kabels) naar een Telenet-winkelpunt.

 
 

Oplossing

Herstarten

Schakel de TV-box uit en aan via het knopje achteraan de TV-box.

Reset je TV-box

Als het herstarten niet geholpen heeft, raden we aan om je TV-box terug naar fabrieksinstellingen te zetten met behoud van je opnames.

Alle oplossingen overlopen en niet geholpen?

Breng je TV-box, samen met zijn kabels en afstandsbediening naar een Telenet-winkelpunt in je buurt. We kijken het samen na.

 
 

Goed om te weten

Je decoder herstart mogelijk van zelf bij een software-update. Dat gebeurt altijd ’s nachts (of van zodra je decoder weer stroom krijgt).

 
 
Maak je keuze...

Automatisch herstarten

 

Traag of vastlopen

Je decoder kan automatisch herstarten bij een software-update

 
 

Oplossing

Herstarten

Herstart je decoder door de stroomkabel uit te trekken en opnieuw in te steken.

Terugbrengen naar fabrieksinstellingen

Blijft het probleem na het herstarten? Breng gemakkelijk en snel je decoder terug naar de fabrieksinstellingen.

 

Goed om te weten: je decoder zal verschillende keren opnieuw starten. Dit kan tot 15 minuten duren. 

Nog niet opgelost?

Breng je decoder en toebehoren (afstandsbediening, stroomkabel en Telenet-smartcard) naar een Telenet-winkelpunt.

 
 

Oplossing

Herstarten

Haal de stroomkabel min. 10 seconden uit de decoder en uit het stopcontact.

 

Belangrijk: plaats de kabel eerst terug in de decoder en daarna in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken.

Reset je decoder

Als het herstarten niet geholpen heeft, raden we aan om je decoder terug naar fabrieksinstellingen te zetten met behoud van je opnames.

Alle oplossingen overlopen en niet geholpen?

Breng je decoder, samen met zijn kabels en afstandsbediening naar een Telenet-winkelpunt in je buurt. We kijken het samen na.

 
 

Goed om te weten

Reageert je scherm niet wanneer je op een toets van je afstandsbediening drukt? Kijk best eerst je batterijen na. Steken ze nog goed in? Zijn ze misschien aan vervanging toe?

 

Let op: bedient je afstandsbediening ook je tv? Dan moet je de batterijen binnen de 5 minuten terugplaatsen. Langer dan 5 minuten? Stel je afstandsbediening opnieuw in voor je tv. 

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs