Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over Phone2Go

{{lineValue}}
  • Met Phone2Go bel je onbeperkt naar Belgische nummers
  • Phone2Go is er zowel voor mobiel als voor desktop
  • Het is momenteel niet mogelijk om te bellen naar betalende nummers

Wat is het?

 

Aan de slag!

 

Help!

Met Phone2Go beheer je je vaste nummer op je mobiele telefoon. Handig! Want je hebt geen vast toestel meer nodig. Je belt namelijk vanuit een mobiele app. Je ontvanger zal je professionele vaste nummer zien en niet je privé gsm-nummer. Zo ben je bereikbaar op je vaste lijn waar en wanneer jij het wil.

Heb je KLIK? Dan kan je kiezen voor deze optie. Bovendien zijn er twee vaste telefoonnummers inbegrepen. 

  • Je kan je vaste lijn omzetten naar een Phone2Go-nummer. Dat vermeld je eenvoudig bij je bestelling.
  • Heb je KLIK met een vaste lijn? In dat geval kan je dat combineren met Phone2Go. Opgelet! Elke oplossing heeft haar eigen nummer. Het is dus niet mogelijk om 1 vast nummer te delen over je vaste toestel en je mobiele app.
{{lineValue}}
  • Phone2Go is alleen beschikbaar als optie bij KLIK
  • Per Phone2Go-optie zijn er twee vaste nummers inbegrepen
  • Je kan momenteel niet chatten of videobellen via de app. 

Wat is het verschil tussen een klassieke vaste lijn, Phone2Go en Freephone Business?

  • Met een klassieke vaste lijn kan je bellen en gebeld worden op je vaste toestel. Je hebt dan 1 vast nummer. Hoeveel je belt en aan welk tarief hangt af van je gekozen telefonieproduct (KLIK vaste telefonie, FreePhone Europe Pro).
  • Phone2Go is een telefonieoplossing voor kleine bedrijven. Je maakt geen gebruik van een vast toestel, maar beheert alles in een mobiele of desktop-app. Er zijn maximaal 2 vaste nummers inbegrepen bij een Phone2Go-optie. Momenteel kan je met deze optie alleen maar bellen naar Belgische vaste en mobiele nummers. 
  • Freephone Business is een telefonieoplossing voor bedrijven tot 20 medewerkers. Al de vaste nummers beheer je eenvoudig via een portaal. Op die manier beschik je als het ware over je eigen telefooncentrale voor je bedrijf. In tegenstelling tot Phone2Go beschik je met Freephone Business wel over een vast toestel. Je hebt de keuze uit drie verschillende toestellen.
 

1. Koppel een e-mailadres aan je Phone2Go-nummer.

 

Na je bestelling ontving je een activatiemail met een link. Klik op de link en koppel vervolgens een e-mailadres aan je Phone2Go-nummer in Mijn Telenet.

Geen activatiemail ontvangen? Stuur ons een bericht via WhatsApp (0468 00 00 68)!

 

2. Kijk na of je een e-mail hebt gekregen van Cisco Webex.

E-mailadres gekoppeld? Dan ontvang je via dat e-mailadres een e-mail van Cisco Webex met verdere instructies.

3. Installeer de app!

 

iOS

(Vanaf iOS 14.8)    

download app from Apple store

(Vanaf 8.0)

download app in Google Play Store

4. Meld je aan. 

 

Neem de e-mail van Cisco Webex erbij en meld je aan met je bevestigingscode.

{{lineValue}}
  • Koos je voor 2 Phone2Go-nummers? Dan moet je elk nummer aan een ander e-mailadres koppelen. 
  • App geïnstalleerd? Dan krijg je in de app een intro over de verschillende functies. Belangrijk! Functies zoals videobellen en chatten zijn momenteel niet beschikbaar. 

Ik kan me niet aanmelden.

De stappen om je aan te melden op de Phone2Go-app vind je in dit artikel terug onder ‘Aan de slag’. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt een e-mail van Cisco Webex met een cijfercode om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

 

Belangrijk!

Krijg je de melding dat je e-mailadres al in gebruik is? Dan heb je misschien al een Webex-account. Om dat e-mailadres toch te koppelen aan je Phone2Go, zal je je Webex-account eerst even moet verwijderen

 

Loopt het ergens mis? Stuur ons een bericht via WhatsApp (0468 00 00 68). We helpen je graag verder.

Ik kan niet naar het buitenland of naar een betalend nummer bellen.

Momenteel is het niet mogelijk om naar buitenlandse of betalende nummers te bellen. Met Phone2Go bel je onbeperkt binnen België en naar Belgische nummers.

Je kan de app ook in het buitenland gebruiken, maar dan kan je alleen bellen naar Belgische vaste nummers.

Ik vind mijn contacten niet terug.

Om je mobiele contacten te gebruiken in de Phone2Go-app, moet je de app even toestemming geven via de instellingen van je toestel. 

 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs