nl

Beheer je vaste lijn met Webex

Koos je voor FreePhone Business of Phone2Go? Dan beheer je je vaste nummer eenvoudig via je mobiele telefoon met de Webex-app. Bovendien heb je met Phone2Go zelfs geen vast toestel meer nodig. Zo blijf je overal bereikbaar en bepaal je zelf hoe je een oproep beantwoordt. 

Hoe stel ik mijn vaste lijn in?

In de Webex-app vind je allerlei functionaliteiten terug. We hebben de belangrijkste in een handig overzicht voor jou gegoten. Ga naar je geavanceerde gespreksinstellingen om meteen aan de slag te gaan. Die vind je terug in je Profiel onder Instellingen > Bellen/Gesprekken > Geavanceerde gespreksinstellingen.

Maak je keuze

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Je inkomende gesprekken beheren

Deze heb je

Je voicemail instellen

Deze heb je

Je contacten importeren

Deze heb je

Je inkomende gesprekken beheren

Deze heb je

Je voicemail instellen

Deze heb je

Je contacten importeren

Deze heb je

Je persoonlijke assistent (out of office)

  • Geef je beschikbaarheid aan. Je kan ook verduidelijken waarom je ‘out of office’ bent, bv. wegens lunch, vergadering, …
  • Bepaal voor welke periode je precies afwezig bent.
  • Stel een nummer in naar waar je je oproepen tijdelijk wil doorschakelen.

Goed om te weten: heb je je persoonlijke assistent ingesteld, is je voicemail en je doorschakeling geactiveerd? Dan krijgt je beller de keuze om doorgeschakeld te worden of een bericht achter te laten.

Niet storen

  • Wens je geen oproepen te ontvangen? Schakel dan de optie ‘Niet storen’ in.
  • Ook via het snelmenu kan je eenvoudig je beschikbaarheid aangeven. Dat doe je via je Profiel > Beschikbaarheid. 

Gesprekken doorschakelen

  • Kies naar welk nummer je oproepen wil doorschakelen. 
  • Dat kan in verschillende situaties: indien geen antwoord, indien in gesprek,... Voor elke situatie kan je een specifiek nummer opgeven. 
  • Ook via het snelmenu kan je eenvoudig je oproepen doorschakelen. Dat doe je via je Profiel > Instellingen > Gesprekken. 

Iemand aan de lijn die je wil doorschakelen?

Ook dat kan! Druk op Meer via de drie puntjes en geef het nummer in naar waar je het gesprek wil doorverbinden. Kies daarna voor Nu doorverbinden

Tip: wil je de persoon eerst spreken voordat je het gesprek doorschakelt? Kies dan voor Eerst raadplegen. 

Afwijzing anoniem nummer

Ontvang geen oproepen meer van anonieme nummers dankzij deze optie.

Je voicemail op maat instellen? Dat kan! Personaliseer je voicemail door te bellen naar 5555 en spreek bijvoorbeeld je bedrijfsnaam in. Standaard is je voicemail ingeschakeld wanneer je bezet bent. 

Gesprekken naar voicemail verzenden

  • Kies bij je instellingen wanneer je een gesprek naar je voicemail wil sturen: altijd, bij in gesprek, bij geen antwoord. Standaard is die geactiveerd wanneer je bezet bent. 
  • Duid ook het gewenste aantal belsignalen aan.

Wanneer een bericht aankomt

In de Webex-app beheer je makkelijk je voicemailberichten. Zo hoef je niet altijd te bellen naar 5555 om je berichten te beluisteren of te verwijderen.

  • Gebruik vast bericht: We bewaren je bericht. Op die manier kan je je voicemail niet alleen via de app beluisteren, maar ook via 5555.
  • Doorsturen naar e-mailadres: kies een e-mailadres om het voicemailbestand door te laten sturen. Opgelet! Je bericht wordt niet bewaard. 
  • E-mailnotificatie: je ontvangt een melding op het e-mailadres dat je instelde in MyTelenet. Opgelet! Je ontvangt geen bestand. 
  • E-mailkopie: laat een kopie van het voicemailbestand doorsturen naar een tweede e-mailadres. In dit geval wordt er wel een kopie bewaard. 

Wil je de ontvanger de keuze geven om iets in te spreken op je voicemail of om doorverbonden te worden met een ander nummer? Dan activeer je de optie Druk op 0 om door te sturen. Opgelet! In dat geval moet je zelf ook in je voicemailbericht aangeven dat je beller op 0 kan drukken. 

Je kan je contacten importeren in de Webex-app. Daarvoor moet je de app even toegang geven tot je mobiele contacten. Dat doe je via de instellingen van je mobiele toestel. Zo kan je je contacten eenvoudig bellen vanuit de app.

Goed om te weten
  • Om oproepen te kunnen ontvangen, moet je aangemeld zijn in de app.
  • Worden je oproepen niet beantwoord zoals je hebt ingesteld? Dan raden we je aan om alles even uit te vinken en opnieuw in te stellen. 
  • Meer weten over de Webex-functionaliteiten? Neem een kijkje op de website van Cisco Webex.
  • Nog niet opgelost? Neem dan contact met ons op.
Zoek je iets anders?