Overstappen is nu simpeler dan ooit. Dankzij Easy Switch regelt je nieuwe operator je overstap van begin tot eind. Zonder dat je zelf iets hoeft te doen.
Je kan easy switchen voor al je particuliere diensten van je vorige operator, als je minstens internet of digitale tv hebt.
Opgelet!
Vaste of mobiele telefonie in je pakket? Zeg je internet of digitale tv op en...
Plaats je bestelling bij Telenet en geef tijdens de bestelling je Easy Switch ID en klantennummer van je vorige operator door.
Al besteld bij Telenet en je Easy Switch ID niet doorgegeven?
Geen probleem, bij Telenet kan je tot je installatie of activering je Easy Switch ID doorgeven. Tip: hou tijdens de installatie jouw Easy Switch ID en klantennummer van je vorige operator bij de hand. Dat vind je op je factuur, aankoopbevestiging en je persoonlijke online klantenzone.
Geen Easy Switch ID kunnen doorgeven? Je kan uiteraard ook altijd zelf je opzeg regelen bij je vorige operator.
Wanneer we je nieuwe abonnementen installeren of activeren, contacteren wij je vorige operator om je diensten over te zetten.
Hou er wel rekening mee...
Afhankelijk van je contract bij je vorige operator kan het dat je een opzegvergoeding of restwaarde moet betalen. Of misschien moet je nog een toestel binnenbrengen.
Jij kiest wanneer je oude abonnementen worden stopgezet, ten vroegste de dag van de activering van je nieuwe abonnementen of nog later. Zo blijf je altijd genieten van je diensten.
Goed om te weten: afhankelijk van je vorige operator kan de dag van stopzetting 1 dag verschillen.
Je kan easy switchen voor al je particuliere diensten ,als je minstens internet of digitale tv hebt.
Opgelet
Heb je ook vaste of mobiele telefonie in je pakket? Zeg je internet of digitale tv op en...
Graag hulp of meer uitleg?