Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

De aanpassing van de prijzen

Op 01/06/2023 heeft Telenet Business een prijsaanpassing doorgevoerd voor bepaalde diensten. De prijsverhoging stelt ons in staat u dezelfde kwaliteit van dienstverlening aan te bieden en te blijven verbeteren.

 

Eind augustus kreeg u van ons een brief. Op de brief vindt u een tabel met de naam van de dienst, het installatieadres, de oude en de nieuwe prijzen. De nieuwe prijs is van toepassing op 01/10/2023. Zo krijgt u een duidelijk en persoonlijk overzicht.

 

Op uw factuur na 01/10/2023 zal u dus diensten met een aangepaste prijs zien.

De eerste factuur na de aanpassing

Voor de periode tot en met 30/09/2023 worden de oude prijzen toegepast en vanaf 01/10/2023 de nieuwe. Op de eerstvolgende factuur ziet u dus misschien uitzonderlijk een bedrag dat iets lager is dan de nieuwe prijs.

 

Afhankelijk of u facturen per maand, per kwartaal of per jaar krijgt, kan het natuurlijk nog even duren voor de eerste factuur met de nieuwe prijs bij u toekomt.

 

We lichten ook graag enkele specifieke voorbeeldfacturen toe.

Maandelijkse factuur opgesteld op 01/10/2023

Een factuur opgesteld op 1/10 met kosten voor de periode van 1/10 t.e.m. 31/10. De nieuwe prijzen worden onmiddellijk toegepast.

Maandelijkse factuur opgesteld op 15/09/23

Een factuur opgesteld op 15/09 met kosten voor de periode van 16/09 t.e.m. 15/10. Op de eerstvolgende factuur van 15/10 verschijnen dus verschillende lijnen om de periode van 01/10 t.e.m. 15/10 correct te factureren:

  • de periode aan de oude prijs wordt in mindering gebracht.
  • dezelfde periode wordt gefactureerd aan de nieuwe prijs.

Verder verschijnt ook de nieuwe periode van 16/10 t.e.m. 15/11 aan de nieuwe prijs.

 

 

{{lineValue}}
  • Hebt u een dienst ondertussen stopgezet? Dan zal de prijsaanpassing niet van toepassing zijn op die dienst. De aanpassing is enkel van toepassing op diensten actief op 01/06/23.
  • Onderging de dienst een wijziging (bv. een up- of downgrade) tussen 01/03/2023 en 01/06/2023, dan zal de gewijzigde dienst geïndexeerd worden.
  • Hebt u vragen over de aanpassing? Dan kan u altijd terecht bij onze Klantendienst. Wij bekijken dan samen de specifieke noden en situatie van uw bedrijf.
  • Hebt u diensten die van prijs zijn veranderd 05/06/23? Dan geven we u daar ook graag begeleiding bij.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs