Op 01/06/2023 heeft Telenet Business een prijsaanpassing doorgevoerd voor bepaalde diensten. De prijsverhoging stelt ons in staat u dezelfde kwaliteit van dienstverlening aan te bieden en te blijven verbeteren.
Eind augustus kreeg u van ons een brief. Op de brief vindt u een tabel met de naam van de dienst, het installatieadres, de oude en de nieuwe prijzen. De nieuwe prijs is van toepassing op 01/10/2023. Zo krijgt u een duidelijk en persoonlijk overzicht.
Op uw factuur na 01/10/2023 zal u dus diensten met een aangepaste prijs zien.
Voor de periode tot en met 30/09/2023 worden de oude prijzen toegepast en vanaf 01/10/2023 de nieuwe. Op de eerstvolgende factuur ziet u dus misschien uitzonderlijk een bedrag dat iets lager is dan de nieuwe prijs.
Afhankelijk of u facturen per maand, per kwartaal of per jaar krijgt, kan het natuurlijk nog even duren voor de eerste factuur met de nieuwe prijs bij u toekomt.
We lichten ook graag enkele specifieke voorbeeldfacturen toe.
Een factuur opgesteld op 1/10 met kosten voor de periode van 1/10 t.e.m. 31/10. De nieuwe prijzen worden onmiddellijk toegepast.
Een factuur opgesteld op 15/09 met kosten voor de periode van 16/09 t.e.m. 15/10. Op de eerstvolgende factuur van 15/10 verschijnen dus verschillende lijnen om de periode van 01/10 t.e.m. 15/10 correct te factureren:
Verder verschijnt ook de nieuwe periode van 16/10 t.e.m. 15/11 aan de nieuwe prijs.
Graag hulp of meer uitleg?