Webmail

Contacteer ons

Jouw onderneming verdient de beste hulp. Heb je een vraag, dan staan onze experts voor je klaar! Wist je trouwens dat je bij technische problemen 24/7 op ons kan rekenen? Kies de contactoptie die bij jou past, wij beloven je altijd een uiterst persoonlijke service.

Deze pagina is bedoeld voor zelfstandigen en kleine bedrijven.
Ben je een particuliere klant? Ga dan naar onze contactpagina bestemd voor particulieren.

Vind snel zelf je antwoord

Op onze hulppagina vind je alle veelgestelde vragen.

Stel je vraag

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Mail ons

Deze heb je

Bel ons

Deze heb je

Chat met ons

Deze heb je

Mail ons

Deze heb je

Bel ons

Deze heb je

Chat met ons

Deze heb je

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier. Kies de categorie die het beste bij jouw vraag past en de juiste experten helpen je graag verder. Om je zo vlot mogelijk te helpen, kan het dat we telefonisch contact met je opnemen. We proberen altijd binnen de 2 werkdagen te reageren.

Meld je aan, dan zijn je klantgegevens al ingevuld. Handig!

Waarover gaat je vraag?
 

Waarover heb je een technische vraag?
 

Wat wil je doen?
 

Verhuis gepland? Stel je vraag via ons contactformulier voor een verhuis.

Waarover gaat je vraag?
 

Denk je dat je persoonsgegevens per ongeluk of zonder toestemming vernietigd, verloren, gewijzigd of gedeeld werden? Meld de privacy-inbreuk via ons contactformulier

Ontevreden? Laat het ons weten

 

Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Had je al contact met Telenet, maar ben je nog altijd ontevreden over je abonnement, diensten of de hulp die je kreeg? Laat het ons weten. We behandelen elke klacht met de grootste zorg.

Contacteer Telenet Business via 0800 68 000.

Dat doe je best op het nummer +32 15 33 22 66.  

Storingen en technische ondersteuning (optie 1)   

24/7

Facturen en betalingen (optie 2) 

ma-vrij: 8 - 18 u.

Wijzigen van gegevens (optie 2)  

ma-vrij: 8 - 18 u.

Product aankopen of aanpassen (optie 3)

ma-vrij: 8 - 20 u.

Verhuis (optie 4)

ma-vrij: 8 - 18 u.

Product opzeggen of bestelling annuleren (optie 5) 

ma-vrij: 8 - 20 u.

Voor specifieke vragen over Microsoft 365, het beheer van je social media, je website of je domeinnaam

Info over deze diensten?

0800 68 000

Ma-vrij: 9 - 17.30 u. 

Technische vraag?

09 326 90 94 of via MyCloud.

Ma-vrij: 8 - 18 u.

Technische vraag?

09 326 90 94 of via MyCloud.

Ma-vrij: 8 - 18 u.

Administratieve vraag?

09 326 90 92 of via MyCloud

Ma-vrij: 9 - 17.30 u. 

Chat met ons

Stel je vraag en krijg meteen een oplossing van onze AI-assistent van Telenet, 24/7! Heb je extra hulp nodig? Dan neemt een medewerker het over, op werkdagen van 8u tot 22u en in het weekend en op feestdagen van 9u tot 22u. 

Goed om te weten
  • Momenteel hebben we geen live chat. Onze medewerkers helpen je zo snel mogelijk verder.
  • Door eerst aan te melden, blijft je chatgeschiedenis bewaard én ontvang je updates via mail. Geen login? Die maak je makkelijk aan

Opgelet

Heb je een vraag over digitale tools (Microsoft 365, webhosting of domeinnamen)? Of wil je je abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Of vind je antwoord online

Via MyTelenet of de MyTelenet-app

Je beheert je producten en diensten makkelijk zelf via MyTelenet of de MyTelenet-app. Denk aan: je factuur raadplegen en betalen, je verbruik opvolgen, een optie (de-)activeren,...

Via onze veelgestelde vragen

Neem een kijkje op onze hulppagina en vind een antwoord op de meestvoorkomende vragen.

Liever langskomen?

Vind een Telenet-winkelpunt in jouw buurt.