Dat doe je best op het nummer +32 15 33 22 66.
Jouw onderneming verdient de beste hulp. Heb je een vraag, dan staan onze experts voor je klaar! Wist je trouwens dat je bij technische problemen 24/7 op ons kan rekenen? Kies de contactoptie die bij jou past, wij beloven je altijd een uiterst persoonlijke service.
Op onze hulppagina vind je alle veelgestelde vragen.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Stel je vraag via het contactformulier. Kies de categorie die het beste bij jouw vraag past en de juiste experten helpen je graag verder. Om je zo vlot mogelijk te helpen, kan het dat we telefonisch contact met je opnemen. We proberen altijd binnen de 2 werkdagen te reageren.
Meld je aan, dan zijn je klantgegevens al ingevuld. Handig!
Waarover gaat je vraag?
Waarover heb je een technische vraag?
Wat wil je doen?
Verhuis gepland? Stel je vraag via ons contactformulier voor een verhuis.
Waarover gaat je vraag?
Denk je dat je persoonsgegevens per ongeluk of zonder toestemming vernietigd, verloren, gewijzigd of gedeeld werden? Meld de privacy-inbreuk via ons contactformulier.
Ontevreden? Laat het ons weten
Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Had je al contact met Telenet, maar ben je nog altijd ontevreden over je abonnement, diensten of de hulp die je kreeg? Laat het ons weten. We behandelen elke klacht met de grootste zorg.
Dat doe je best op het nummer +32 15 33 22 66.
Storingen en technische ondersteuning (optie 1)
24/7
Facturen en betalingen (optie 2)
ma-vrij: 8 - 18 u.
Wijzigen van gegevens (optie 2)
ma-vrij: 8 - 18 u.
Product aankopen of aanpassen (optie 3)
ma-vrij: 8 - 20 u.
Verhuis (optie 4)
ma-vrij: 8 - 18 u.
Product opzeggen of bestelling annuleren (optie 5)
ma-vrij: 8 - 20 u.
Voor specifieke vragen over Microsoft 365, het beheer van je social media, je website of je domeinnaam.
Heb je een vraag voor Telenet Business? We helpen je ook graag via WhatsApp.
Openingsuren
Maandag t.e.m. vrijdag 8-22 u.
Zaterdag t.e.m. zondag 9-22 u.
We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.
Geen WhatsApp op dit toestel maar wel op je smartphone?
Scan deze QR-code en je start meteen een gesprek met één van onze experts.
Je beheert je producten en diensten makkelijk zelf via MyTelenet of de MyTelenet-app. Denk aan: je factuur raadplegen en betalen, je verbruik opvolgen, een optie (de-)activeren,...
Nog geen login of je wachtwoord vergeten?
Neem een kijkje op onze hulppagina en vind een antwoord op de meestvoorkomende vragen.
Vind een Telenet-winkelpunt in jouw buurt.