We luisteren graag naar je uitdagingen.
1,5 GB
200 belminuten* in BE en EU
Onbeperkt sms’en in BE en EU
Onbeperkt bellen en sms'en onder collega's
8 GB
Onbeperkt bellen* in BE en EU
Onbeperkt sms’en in BE en EU
Onbeperkt bellen en sms'en onder collega's
Onbeperkt data**
Onbeperkt bellen* in BE en EU
Onbeperkt sms’en in BE en EU
Onbeperkt bellen en sms'en onder collega's
20 GB
Onbeperkt bellen*
in en naar BE, EU, Jersey, Monaco, Zwitserland
Onbeperkt sms’en
in en naar BE, EU, Jersey, Monaco, Zwitserland
Onbeperkt bellen en sms'en onder collega's
Voordelig bellen naar 76 landen****
25 GB
Onbeperkt bellen*
in en naar BE, EU, Jersey, Monaco, Zwitserland
Onbeperkt sms’en
in en naar BE, EU, Jersey, Monaco, Zwitserland
Onbeperkt bellen en sms'en onder collega's
Voordelig bellen naar 76 landen****
Inbegrepen in 24 landen buiten de EU: 2 GB / 800 min / 800 sms'jes***
* In België & binnen de EU gaan jouw gebruikte belminuten gewoon van je bundel. Voor bellen vanuit België naar een EU-land blijven dezelfde internationale tarieven geldig. EU : België, Bulgarije, Cyprus (behalve Turkse deel en neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (incl. Frans Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte, Frans gedeelte van Sint-Maarten), Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren & Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Canarische eilanden, Tsjechië, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Zweden.
Wanneer de klant roamt op een buitenlands netwerk, kan de kwaliteit van de dienstverlening in dat land afwijken van de kwaliteit die de klant gewoon is op het netwerk van Telenet in België. De kwaliteit van de roamingdienst is onder meer afhankelijk van de beschikbare netwerktechnologieën, de lokale netwerkdekking, de beschikbare snelheid en eventuele beperkingen die de lokale netwerkoperator toepast.
** Onbeperkte mobiele data inbegrepen in Limitless: (1) Verbruik in België: Eens het verbruik een volume van 35 GB/maand overschrijdt, kan de klant verder surfen aan een verlaagde snelheid van 512 kbps tot de volgende facturatieperiode. (2) Verbruik in de rest van de EU-zone: Eens het verbruik een volume van 45 GB/maand overschrijdt, kan de klant verder surfen aan normale snelheid aan 0,0018 euro (excl. btw) per MB. Indien je jouw Business Mobile Limitless-abonnement wijzigt naar een ander Business Mobile-abonnement, kan je binnen dezelfde facturatieperiode niet opnieuw een Business Mobile Limitless voor hetzelfde mobiele nummer activeren.
*** Je kan deze extra 800 minuten, 800 sms'en en 2 GB data gebruiken naar/in deze 24 landen buiten de EU-zone: Australië, Brazilië, Canada, Chili, China, Hong Kong, India, Indonesië, Israël, Japan, Macedonië, Maleisië, Mexico, Montenegro, Marokko, Nieuw-Zeeland, Rusland, Servië, Zuid-Afrika, Taiwan, Thailand, Tunesië, Turkije, VS
**** Overzicht 76 landen: Algerije, Argentinië, Armenië, Australië, Brazilië, Brunei, Bulgarije, Canada, Chili, China, Colombië, Costa Rica, Cyprus, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gabon, Georgië, Griekenland, Hongarije, Hong Kong, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Irak, Iran, Israël, Italië, Japan, Kazakstan, Kroatië, Laos, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malawi, Maleisië, Malta, Mexico, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oezbekistan, Oostenrijk, Pakistan, Panama, Polen, Portugal, Puerto Rico, Roemenië, Rusland, San Marino, Servië, Sierra Leone, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Swaziland, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Turkije, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Viëtnam, Zambia, Zweden, Zwitserland, Zuid-Afrika en Zuid-Korea
We bouwden een gebruiksvriendelijk portaal waarin je snel en eenvoudig je mobiele nummers, het verbruik, de facturatie en andere nuttige componenten kan beheren en analyseren. Zo behoud je het overzicht en vermijd je verrassingen op je factuur.
Samen zoeken we naar de juiste aanpak, want zowel je mobiele plan als onze service zijn op jouw maat. We staan altijd voor je klaar op 0800 65 557. Voor jou als beheerder van de mobiele abonnementen, en voor je werknemers. Ook als het even misgaat.
Ons sterke mobiele netwerk zorgt ervoor dat medewerkers altijd en overal optimaal bereikbaar zijn. Zowel collega’s op kantoor, (sales)personen onderweg als mensen die thuis werken.
Soms heeft één werknemer veel data nodig, een andere vooral belminuten. En wie weet, volgende maand misschien net andersom. Met Business Mobile kan je rekenen op een mobiel plan dat op elk moment makkelijk aanpasbaar is. En dus altijd bij jou en jouw bedrijf past.
Je kan je plan eenvoudig beheren en aanpassen dankzij ons gebruiksvriendelijke portaal. In enkele klikken beheer je vlot alle mobiele nummers, notificaties, je facturatie … Je kent steeds het verbruik en stelt zelf je limieten in. Zo vermijd je verrassingen op je factuur.
Samen zoeken we naar de juiste aanpak, want zowel je mobiele plan als onze service zijn aangepast aan wat jij belangrijk vindt. We zorgen dat je meteen van start kan en we staan altijd voor je klaar. Voor jou, als beheerder van de mobiele abonnementen, en voor je medewerkers. Ook als het even misgaat.
Onze experts helpen je graag bij het samenstellen van jouw mobiel plan.
Deze handige leaflet bundelt de meest essentiële informatie rond Business Mobile.
Lieven Vanlommel,
CEO Foodmaker
Ja. We definiëren een klant aan de hand van zijn btw-nummer. Per klant is het zo mogelijk om meerdere factureringsaccounts (elk met een apart btw-nummer) te hebben. Elke factureringsaccount genereert een aparte factuur.
Wil je meerdere factureringsaccounts om zo verschillende kostencentra te managen? Dan is MyBill Premium een handige oplossing. Met deze webinterface definieer je zelf één of meerdere facturen over verschillende periodes en kostencentra.
Een factureringsaccount wijzigen? Het is altijd mogelijk om de factureringsaccount van een mobiel abonnement te wijzigen. Je kan dit aanvragen via het Business Mobile-portaal of neem contact met ons op.
Groepsbundels hebben dezelfde functionaliteit als de tariefplanopties . Ze zijn ook beschikbaar in dezelfde zones. Wat is dan het verschil? De volumes zijn groter. En de bundel wordt gebruikt door alle gebruikers van een account.
Mag er maar een beperkt deel van de gebruikers toegang krijgen tot de groepsbundel? Dan groepeer je die gebruikers onder een andere account. Wil je een groepsbundel toevoegen? Dat kan eenvoudig via het portaal.
Is het volume uit je tariefplan, je tariefplanopties en je groepsbundels volledig op? Dan rekenen we het tarief buiten bundel aan voor elk extra verbruik.
Andere vragen over Business Mobile? Vind hier je antwoord.
Onze experts helpen je graag bij het samenstellen van jouw mobiel plan.