Alles over de prijsaanpassing
Vanaf maandag 28 april 2025 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementsprijzen van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 2,9%.
Wat betekent dat voor jou?
Op je persoonlijke overzicht zie je wat het exact voor jou betekent. Log in om je overzicht per product te zien.
Wat met je factuur?
De prijsaanpassing gaat in op maandag 28 april 2025. Je ziet dat op je eerste factuur na die datum.
Betaal je niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor je de eerste factuur met de nieuwe prijzen ontvangt. Dat is afhankelijk van je factuurperiode.
Wat met de factuurperiode aangerekend voor 28 april 2025? De nieuwe prijzen zijn zichtbaar op je eerste factuur na 28 april. Voor de periode tot en met 27 april worden nog de oude prijzen toegepast. Op die factuur zie je dus misschien eenmalig een bedrag dat iets lager is dan de nieuwe prijs.
Heb je een korting?
Je behoudt je korting zolang je in aanmerking komt en zolang ze loopt! Van welke korting geniet je?
Werkgeversbijdrage: Telenet Incentive Plan
De aanpassing heeft geen impact op de werkgeversbijdrage. Je kan er als werkgever voor kiezen om je bijdrage aan te passen aan de nieuwe tarieven. Pas je de bijdrage niet aan? Dan verhoogt de factuur van je werknemer met het bedrag van de prijsaanpassing.
Groepskorting
De prijsaanpassing is van toepassing. We brengen je korting in mindering op de aangepaste prijzen.
Hoe houden we je op de hoogte?
We informeerden je persoonlijk tussen 10 en 28 maart 2025 over de aanpassing. Wens je naar aanleiding van deze prijsaanpassing je Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar je kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.
Goed om te weten
- Er is geen prijsaanpassing voor deze producten: Telenet Essential Internet HighFIVE, TV-theek opvragingen, installatie-en activeringskosten, opties op internetproducten, vaste en mobiele telefonie, prijs volgens verbruik van mobiele telefonie, sociaal internetaanbod, sociaal internetaanbod + TV, FreePhone Business, domeinnamen, cloud, security en hosting producten.
- Heb je vragen over de aanpassing? Dan kan je altijd terecht bij onze Klantendienst.