nl
  • nl

Telenet Klantenprijs: je toestel verzekeren

Heb je net een smartphone of tablet via Telenet Klantenprijs gekocht en wil je die laten verzekeren? Ga dan langs bij één van onze Telenet-winkels voor meer informatie en om je verzekering te activeren. Je kan je toestel laten verzekeren tot 14 dagen na aankoop

Waarvoor ben je verzekerd?

  • Uitwendige schade door een val of hevige schok.
  • Mechanische en elektronische panne.
  • Toevallige roest.
  • Diefstal uit je auto of huis met inbraak.
  • Diefstal met fysiek geweld.

Wat kost het?

Bij registratie betaal je een eenmalige activatiekost (€4,95). Je maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van je toestel.

Aankoopwaarde
Maandelijkse bijdrage smartphone
Maandelijkse bijdrage tablet

< € 150,00 

€ 4,00

€ 5,00

€ 150,01 - € 300,00 

€ 7,00

€ 8,00

€ 300,01 - € 500,00 

€ 9,00

€ 10,00

€ 500,01 - € 900,00 

€ 10,00

€ 11,00

€ 900,01 - € 1100,00 

€ 11,00

€ 1200

€ 1100,01 - € 1500,00

€ 12,00

€ 13,00

Is je toestel beschadigd of defect?

 Neem rechtstreeks contact op met de verzekeraar via 078/15 05 85 of telenet@spb.be. De schade wordt dan snel behandeld. 

Belangrijk

Je toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.

Zoek je iets anders?