Telenet Klantenprijs: je toestel verzekeren
Heb je net een smartphone of tablet via Telenet Klantenprijs gekocht en wil je die laten verzekeren? Ga dan langs bij één van onze Telenet-winkels voor meer informatie en om je verzekering te activeren. Je kan je toestel laten verzekeren tot 14 dagen na aankoop.
Waarvoor ben je verzekerd?
- Uitwendige schade door een val of hevige schok.
- Mechanische en elektronische panne.
- Toevallige roest.
- Diefstal uit je auto of huis met inbraak.
- Diefstal met fysiek geweld.
Wat kost het?
Bij registratie betaal je een eenmalige activatiekost (€4,95). Je maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van je toestel.
Is je toestel beschadigd of defect?
Neem rechtstreeks contact op met de verzekeraar via 078/15 05 85 of telenet@spb.be. De schade wordt dan snel behandeld.
Belangrijk
Je toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.