Heb je een vraag over je aanrekening, betaling, verhuis of zit je met een andere administratieve vraag? Vind makkelijk je oplossing online of contacteer onze klantendienst.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Je aanrekeningen nakijken of direct je (automatische) betaling regelen? Het verbruik van je smartphone of internet thuis checken? Dat kan in MyTelenet en in de MyTelenet-app. En is je aanrekening plots hoger of lager dan verwacht? Je extra kosten en kortingen staan nu in een handig overzicht, gewoon hieronder bij je aanrekeningen.
Verhuis je binnenkort? Spannend! Er komt heel wat bij kijken, dus we helpen je graag op weg. Online kan je makkelijk jouw verhuis doorgeven. Ook je overname kan je zelf online aanvragen. Extra hulp nodig? Contacteer dan onze klantendienst.
Meld je aan op MyTelenet en regel je verhuis online. Ook alle info over een overname vind je op onze website.
Geraak je er online niet uit? Onze medewerkers staan voor je klaar. Contacteer ons op de manier die bij jouw past. Klik op de contactoptie van je keuze voor meer informatie.