Opgelet: heb je een btw- of ondernemingsnummer? Ga dan naar de pagina van Telenet Business.
Op onze Klantenservice vind je alle veelgestelde vragen.
Kies eerst het onderwerp en dan de contactoptie die het beste bij je vraag past. Onze experten helpen je graag verder.
Voor wie graag zelf aan de slag gaat, is er onze online hulpfunctie op Klantenservice. Je vindt er vast het antwoord op je administratieve vraag.
Enkele voordelen op een rijtje...
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.
Enkele voordelen op een rijtje...
Ma-vr: 8h-22u
Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.
Dat kan ook!
Stuur je brief naar...
Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418
Vermeld zeker:
Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Bel ons op 015 66 66 66 en kies optie 1. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.
Ma-vr: 8u - 17u30
Weekend/feestdag: gesloten
Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.
Voor wie graag zelf aan de slag gaat, is er onze online hulpfunctie op Klantenservice. Je vindt er vast het antwoord op je technische vraag. Of heb je hulp nodig bij het instellen van je mobiele toestel?
Enkele voordelen op een rijtje...
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.
Enkele voordelen op een rijtje...
Ma-vr: 8h-22u.
Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.
Vond je het antwoord niet op Klantenservice? Neem dan zeker een kijkje op De Netweters, dat is onze community.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.
Dat kan ook!
Stuur je brief naar...
Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418
Vermeld zeker:
Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Bel ons op 015 66 66 66 en kies optie 2. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.
Ma-vr: 8u - 20u
Weekend/feestdag: 9u - 20u
Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.
Voor wie graag zelf aan de slag gaat, op Klantenservice vind je gemakkelijk hoe je je abonnement aanpast.
Of wil je graag overstappen naar ONE(up), maar heb je nog enkele vragen? De Telenet assistant helpt jou graag.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via WhatsApp en we helpen je zo snel mogelijk.
Ma-vr: 8-22u.
Weekend/feestdag: 9-22u.
Scan eenvoudig deze QR-code met je smartphone en WhatsApp met ons.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.
Ma-vr: 8h-22u.
Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.
Dat kan ook!
Stuur je brief naar...
Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418
Vermeld zeker:
Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Bel ons op 0800 66 046. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.
Ma-vr: 8u - 20u
Zaterdag: 9u - 17u30
Zon-en feestdagen: gesloten
Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.
Voor wie graag zelf aan de slag gaat, op Klantenservice raadpleeg je gemakkelijk je afspraak.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via Whatsapp en we helpen je zo snel mogelijk.
Ma-vr: 8-22u.
Weekend/feestdag: 9-22u.
Scan eenvoudig deze QR-code met je smartphone en WhatsApp met ons.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.
Ma-vr: 8h-22u.
Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.
Dat kan ook!
Stuur je brief naar...
Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418
Vermeld zeker:
Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Bel ons op 015 66 66 66. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.
Ma-vr: 8u - 20u
Weekend/feestdag: 9u - 20u
Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.
Voor wie graag zelf aan de slag gaat, op Klantenservice vind je alles over je thuislevering van je Telenet-toestel en over de thuislevering van je toestel via Telenet Klantenprijs.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via WhatsApp en we helpen je zo snel mogelijk.
Ma-vr: 8-22u.
Weekend/feestdag: 9-22u.
Scan eenvoudig deze QR-code met je smartphone en WhatsApp met ons.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via Messenger en we helpenje zo snel mogelijk.
Ma-vr: 8h-22u.
Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.
Dat kan ook!
Stuur je brief naar...
Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418
Vermeld zeker:
Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Heb je online een toestel besteld en heb je een vraag over de levering? Bel ons op 015 66 66 66. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.
Ma-vr: 8u - 20u
Zaterdag: 9u - 17u30
Zon-en feestdagen: gesloten
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via WhatsApp en we helpen je zo snel mogelijk.
Enkele voordelen op een rijtje...
Ma-vr: 8-22u
Weekend/feestdag: 9-22u.
Scan eenvoudig deze QR-code met je smartphone en WhatsApp met ons.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.
Ma-vr: 8h-22u.
Weeked/feestdag: 9u30 - 18u.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag via ons contactformulier voor een verhuis en we contacteren je zo snel mogelijk.
Dat kan ook!
Stuur je brief naar...
Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418
Vermeld zeker:
Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Bel ons op 0800 66 046. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.
Ma-vr: 8u - 20u
Zaterdag: 9u - 17u30
Zon-en feestdagen: gesloten
Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.
Voor wie graag zelf aan de slag gaat, op Klantenservice vind je hoe je je Telenet-abonnement opzegt.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.
Dat kan ook!
Stuur je brief naar...
Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418
Vermeld zeker:
Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.
De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Bel ons op 0800 66 350. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.
Ma-vr: 8u - 20u
Zaterdag: 9u - 17u30
Zon-en feestdagen: gesloten
Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.
Dat kan via ...
Liever per post?
Je kan je vraag, klacht of verzoek ook bezorgen via brief:
T.a.v. de Afgevaardigde voor de gegevensbescherming (‘DPO’):
Telenet BV
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Graag hulp of meer uitleg?