Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

_

 
 

Contacteer Telenet

Heb je een vraag voor Telenet? We helpen je!

Opgelet: heb je een btw- of ondernemingsnummer? Ga dan naar de pagina van Telenet Business.

 
 
Telenet assistant icon

Vind snel zelf je antwoord

Op onze Klantenservice vind je alle veelgestelde vragen.

 
 

Waarover heb je een vraag?

Kies eerst het onderwerp en dan de contactoptie die het beste bij je vraag past. Onze experten helpen je graag verder.

Aanrekening en administratie

Veelgestelde vragen

Voor wie graag zelf aan de slag gaat, is er onze online hulpfunctie op Klantenservice. Je vindt er vast het antwoord op je administratieve vraag.

 

Enkele voordelen op een rijtje...

  • je hoeft niet te wachten op een medewerker om jou te helpen.
  • je kan op je eigen tempo door de informatie gaan.
  • je kan gemakkelijk de informatie doorsturen naar vrienden en familie.

Messenger

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.

 

Enkele voordelen op een rijtje...

  • je kan het antwoord (her)lezen op het moment dat voor jou het beste past.
  • je ontvangt een leesbevestiging wanneer we je bericht geopend hebben.
  • je kan foto's of filmpjes van jouw probleem doorsturen.

Ma-vr: 8h-22u

Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.

Contactformulier

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.

Liever per post?

Dat kan ook!

 

Stuur je brief naar...


Telenet BV

T.a.v. De klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

Ondernemingsnummer: BE0473.416.418

 

Vermeld zeker:

  • je naam
  • klantennummer (als je dat hebt) 
  • telefoonnummer 

 Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.

Telefoon

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Bel ons op 015 66 66 66 en kies optie 1. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.

 

Ma-vr: 8u - 17u30

Weekend/feestdag: gesloten

 

Liever langskomen?

Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt. 

 

Technisch probleem

Veelgestelde vragen

Voor wie graag zelf aan de slag gaat, is er onze online hulpfunctie op Klantenservice. Je vindt er vast het antwoord op je technische vraag. Of heb je hulp nodig bij het instellen van je mobiele toestel?

 

Enkele voordelen op een rijtje...

  • je hoeft niet te wachten op een medewerker om jou te helpen.
  • je kan op je eigen tempo door de informatie gaan.
  • je kan gemakkelijk de informatie doorsturen naar vrienden en familie.

Messenger

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.

 

Enkele voordelen op een rijtje...

  • je kan het antwoord (her)lezen op het moment dat voor jou het beste past.
  • je ontvangt een leesbevestiging wanneer we je bericht geopend hebben.
  • je kan foto's of filmpjes van jouw probleem doorsturen.

Ma-vr: 8h-22u.

Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.

De Netweters

Vond je het antwoord niet op Klantenservice? Neem dan zeker een kijkje op De Netweters, dat is onze community.

Contactformulier

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk. 

Liever per post?

Dat kan ook! 

 

Stuur je brief naar...


Telenet BV

T.a.v. De klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

Ondernemingsnummer: BE0473.416.418

 

Vermeld zeker:

  • je naam
  • klantennummer (als je dat hebt) 
  • telefoonnummer
     

Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.

Telefoon

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Bel ons op 015 66 66 66 en kies optie 2. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.

 

Ma-vr: 8u - 20u

Weekend/feestdag: 9u - 20u

 

Liever langskomen?

Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.

 

Abonnement aanpassen

Veelgestelde vragen

Voor wie graag zelf aan de slag gaat, op Klantenservice vind je gemakkelijk hoe je je abonnement aanpast.

Of wil je graag overstappen naar ONE(up), maar heb je nog enkele vragen? De Telenet assistant helpt jou graag.

WhatsApp

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via WhatsApp en we helpen je zo snel mogelijk.

Ma-vr: 8-22u.

Weekend/feestdag: 9-22u.

Scan eenvoudig deze QR-code met je smartphone en WhatsApp met ons.

 
 

Messenger

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.

Ma-vr: 8h-22u.
Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.

Contactformulier

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.

Liever per post?

Dat kan ook! 

 

Stuur je brief naar...


Telenet BV

T.a.v. De klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

Ondernemingsnummer: BE0473.416.418


Vermeld zeker:

  • je naam
  • klantennummer (als je dat hebt) 
  • telefoonnummer


Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.

Telefoon

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Bel ons op 0800 66 046. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.

 

Ma-vr: 8u - 20u

Zaterdag: 9u - 17u30

Zon-en feestdagen: gesloten

 

Liever langskomen?

Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.

 

Je afspraak

Veelgestelde vragen

Voor wie graag zelf aan de slag gaat, op Klantenservice raadpleeg je gemakkelijk je afspraak

WhatsApp

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via Whatsapp en we helpen je zo snel mogelijk.

Ma-vr: 8-22u.

Weekend/feestdag: 9-22u.

Scan eenvoudig deze QR-code met je smartphone en WhatsApp met ons.

 
 

Messenger

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.

Ma-vr: 8h-22u.

Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.

Contactformulier

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.

Liever per post?

Dat kan ook!

 

Stuur je brief naar...


Telenet BV

T.a.v. De klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

Ondernemingsnummer: BE0473.416.418

 

Vermeld zeker:

  • je naam
  • klantennummer (als je dat hebt) 
  • telefoonnummer 

 Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.

Telefoon

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Bel ons op 015 66 66 66. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.

 

Ma-vr: 8u - 20u

Weekend/feestdag: 9u - 20u

 

Liever langskomen?

Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.

 

Thuislevering van je toestel

Veelgestelde vragen

Voor wie graag zelf aan de slag gaat, op Klantenservice vind je alles over je thuislevering van je Telenet-toestel en over de thuislevering van je toestel via Telenet Klantenprijs.

 

WhatsApp

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via WhatsApp en we helpen je zo snel mogelijk.

Ma-vr: 8-22u.
Weekend/feestdag: 9-22u.

Scan eenvoudig deze QR-code met je smartphone en WhatsApp met ons.

 
 

Messenger

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via Messenger en we helpenje zo snel mogelijk.

Ma-vr: 8h-22u.

Weekend/feestdag: 9u30 - 18u.

Contactformulier

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.

Liever per post?

Dat kan ook!

 

Stuur je brief naar...


Telenet BV

T.a.v. De klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

Ondernemingsnummer: BE0473.416.418

 

Vermeld zeker:

  • je naam
  • klantennummer (als je dat hebt) 
  • telefoonnummer 

 Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.

Telefoon

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Heb je online een toestel besteld en heb je een vraag over de levering? Bel ons op 015 66 66 66. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.

 

Ma-vr: 8u - 20u

Zaterdag: 9u - 17u30

Zon-en feestdagen: gesloten

 

Je verhuis

Binnenkort verhuizen?

Geef online je verhuis door.

WhatsApp

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via WhatsApp en we helpen je zo snel mogelijk.

 

Enkele voordelen op een rijtje...

  • je kan het antwoord (her)lezen op het moment dat voor jou het beste past.
  • je ontvangt een leesbevestiging wanneer we je bericht geopend hebben.
  • je kan foto's of filmpjes van jouw probleem doorsturen.

 

Ma-vr: 8-22u

Weekend/feestdag: 9-22u.

Scan eenvoudig deze QR-code met je smartphone en WhatsApp met ons.

 
 

Messenger

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag meteen via Messenger en we helpen je zo snel mogelijk.

Ma-vr: 8h-22u.

Weeked/feestdag: 9u30 - 18u.

Contactformulier

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag via ons contactformulier voor een verhuis en we contacteren je zo snel mogelijk.

Liever per post?

Dat kan ook! 

 

Stuur je brief naar...


Telenet BV

T.a.v. De klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

Ondernemingsnummer: BE0473.416.418


Vermeld zeker:

  • je naam
  • klantennummer (als je dat hebt) 
  • telefoonnummer


Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.

Telefoon

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Bel ons op 0800 66 046. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.

 

Ma-vr: 8u - 20u

Zaterdag: 9u - 17u30

Zon-en feestdagen: gesloten

 

Liever langskomen?

Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.

 

Abonnement opzeggen

Veelgestelde vragen

Voor wie graag zelf aan de slag gaat, op Klantenservice vind je hoe je je Telenet-abonnement opzegt.

Contactformulier

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Stel je vraag via ons contactformulier en we contacteren je zo snel mogelijk.

Liever per post?

Dat kan ook! 

 

Stuur je brief naar...


Telenet BV

T.a.v. De klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

Ondernemingsnummer: BE0473.416.418

 

Vermeld zeker:

  • je naam
  • klantennummer (als je dat hebt) 
  • telefoonnummer
     

Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.

Telefoon

De wachttijd bij onze klantendienst loopt op. Sorry daarvoor! Kijk zeker op Klantenservice en in de Telenet-app voor antwoorden op de veelgestelde vragen. 

 
 

Bel ons op 0800 66 350. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.

 

Ma-vr: 8u - 20u

Zaterdag: 9u - 17u30

Zon-en feestdagen: gesloten

 

Liever langskomen?

Dat kan, we merken wel dat het ook daar heel druk is. Vind een Telenet-winkelpunt in je buurt.

 

Privacy

Veelgestelde vragen en contactopties

Algemene info over privacy

Privacyinstellingen aanpassen?

Dat kan via ...

Privacyrechten uitoefenen?

Geen commerciële communicatie meer ontvangen?

Privacyinbreuk melden?

Dat kan via....

Andere vraag over privacy?

Contacteer ons via...

Liever per post?

 

Je kan je vraag, klacht of verzoek ook bezorgen via brief: 

 

T.a.v. de Afgevaardigde voor de gegevensbescherming (‘DPO’):

Telenet BV

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

 

 
 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?