Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wat is het verschil tussen een aanrekening en een factuur?

Aanrekening

Een aanrekening is een betalingsdocument met bedragen inclusief btw.

  • Heeft u geen btw-nummer (zoals de meeste consumenten)? Dan krijgt u een aanrekening.
  • We versturen uw aanrekeningen via e-mail (e-aanrekening) of per post, of u kunt er ook voor kiezen om uw Telenet-aanrekening alleen nog via Doccle te krijgen.
  • Uw laatste 14 Telenet-aanrekeningen kan u altijd bekijken via online.

Meer weten?

 
 

Factuur

Een factuur is een betalingsdocument met bedragen exclusief btw.

  • Op een factuur ziet u het btw-bedrag apart vermeld.
  • Heeft u een btw-nummer? Dan krijgt u facturen.
  • Facturen versturen we altijd op papier. Maar u kan ze ook makkelijk online bekijken.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs