Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat is een herinnerings- of nalatigheidskost?

Een herinneringskost wordt aangerekend wanneer u 1 factuur niet binnen de vooropgestelde betalingstermijn betaald hebt. Een nalatigheidskost wordt aangerekend wanneer u meerdere openstaande facturen hebt. Op uw factuur vermelden we altijd 'Te betalen voor...', op die datum moeten we uw betaling volledig ontvangen hebben. We sturen u eerst een gratis herinnering via e-mail en/of sms. Nadien rekenen we een administratieve kost per herinnering aan. Die kost vermelden we op de eerste pagina van uw volgende factuur.

 

Opgelet: bij een overschrijving kan het tot 5 dagen duren voor we uw betaling ontvangen.

4 types

GRATIS HERINNERING

gratis

  • via e-mail (of sms als we uw e-mailadres niet kennen)

EERSTE HERINNERING

€ 10

  • op papier of via e-mail (afhankelijk van hoe u uw factuur ontvangt)
  • op uw factuur vermeld als herinneringskost

LAATSTE VERWITTIGING

€ 10

  • altijd op papier
  • op uw factuur vermeld als nalatigheidskost

INGEBREKESTELLING

€ 15

  • altijd op papier
  • op uw factuur vermeld als herinneringskost
 
 

Lees meer

Wat doen bij een herinneringsbrief?

 
 

Alle prijzen zijn inclusief btw

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs