Vergeten te betalen, kan iedereen overkomen. Meer over herinneringen en kosten.
Veelgestelde vragen
Wat is een geldig betalingsbewijs?
Werden je diensten geblokkeerd na een laattijdige betaling? Soms kan het enkele dagen duren vooraleer het geld op onze rekening staat.
Diensten geschorst. Hoe betalen?
Dan kan je betalen via Mijn Telenet.
Wat is mijn open saldo en hoe kan ik betalen?
Weet je niet meer exact hoeveel je nog aan Telenet moet betalen? Geen nood, je kan altijd en overal je saldo online checken.
Wat is een herinnerings- of nalatigheidskost?
Een herinneringskost rekenen we aan als je 1 factuur niet binnen de vooropgestelde termijn betaalde. Een nalatigheidskost rekenen we aan als je meerdere openstaande facturen hebt.
Betaling aangekomen?
Je kan in het overzicht van je aanrekening makkelijk nakijken of je betaling is aangekomen. Zie je daar een groen vinkje? Dan hebben we je betaling ontvangen.
Herinneringsbrief gekregen?
Breng de betaling zo snel mogelijk in orde. Vermijd extra kosten of afsluiting. Tip: kies voor een domiciliëring.
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn