Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wat is de dienst bel-mij-op?

Heeft u een abonnement met verbruikslimiet en is die limiet bereikt voor uw belminuten? Dan kunt u tijdelijk niet meer bellen met uw mobiel toestel, tot uw nieuwe factureringsperiode start. In tussentijd toch graag iemand telefonisch bereiken? 2 mogelijkheden:

  • Pas uw verbruikslimiet aan in Mijn Telenet
  • Stuur een gratis bel-mij-op bericht naar de persoon die u wilt bellen

Hoe gebruiken?

  • U stuurt een gratis sms naar 8892 met het mobiele nummer van uw correspondent. U krijgt ook een bevestiging dat uw bericht toegekomen is
  • Uw correspondent krijgt een gratis sms van 8891 met de vraag om u te bellen
 
 

Goed om te weten

  • U kunt maximaal 4 bel-mij-op berichten per maand sturen. Op de 1e dag van de maand wordt uw aantal bel-mij-op berichten opnieuw op 0 gezet (dus op 1 januari, 1 februari...)
  • De persoon naar wie u stuurt, kan er altijd voor kiezen om geen bel-mij-op berichten (meer) te ontvangen. Dat kan door STOP te sturen naar 8891. In dat geval werkt de dienst dus niet
  • Het nummer van de persoon die u wilt bereiken, moet een Belgisch nummer zijn in formaat 04xxxxxxxx
  • U kunt de dienst bel-mij-op niet gebruiken in het buitenland. De ontvanger van het bericht mag wel in het buitenland zijn
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs