Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Storing tijdens digitaal tv-kijken?

Controleer uw binnenhuisbekabeling

  • De RF IN-ingang van de Digibox/Digicorder moet rechtstreeks verbonden zijn met de wandcontactdoos via een coaxkabel
  • De coaxkabel mag niet beschadigd zijn (geen knikken en scheuren, …)
  • Vermijd splitters, tussenstukken of verdeelstukken tussen de tv-versterker (NIU) en de Digibox/Digicorder
  • Test eens met andere Coax-kabel. Deze kan onzichtbaar beschadigd of het verkeerde type zijn.

Tip

  • Gebruik alleen door Telenet goedgekeurde kabels en connectoren
  • Tv-versterkers die niet door Telenet geplaatst zijn, kunnen storingen veroorzaken

Heeft u ook storingen op de analoge televisie?

  • Test uw connectie eens met een andere coax kabel.

Blijft het probleem?

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs