Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Storing tijdens digitaal tv-kijken?

Zie je ruis, sneeuw of schuine strepen op je tv-beeld? Dat lossen we samen op via volgende stappen. 

Kies je afstandsbediening

Telenet TV-box

 

Digicorder/Digibox

Zo los je dat op

1. Kijk de bekabeling na

Wanneer je je tv-toestel draait of je TV-box verschuift (bv. bij het poetsen) kunnen kabels los komen te zitten en een slecht contact geven. Haal daarom de coaxkabel uit je TV-box en de wandcontactdoos, blaas langs beide uiteinden van de kabel om eventueel stof te verwijderen en sluit opnieuw aan. Doe vervolgens hetzelfde met de HDMI 2.0-kabel die je tv met je TV-box verbindt.

2. Herstart de Telenet TV-box

Trek de stroomkabel uit je TV-box en het stopcontact. Steek na minstens 10 seconden de kabel opnieuw in. Het kan even duren tot je TV-box volledig is opgestart. 

3. Vervang de kabel

Vervang je coaxkabel en eventueel de HDMI 2.0-kabel door een andere. Geen extra kabel meer? Koop er dan een nieuwe in een Telenet-winkelpunt in je buurt. 

 
 

Zo los je dat op

1. Kijk de bekabeling na

Wanneer je je tv-toestel draait of je decoder verschuift (bv. bij het poetsen) kunnen kabels los komen te zitten en een slecht contact geven. Haal daarom de coaxkabel uit je decoder en de wandcontactdoos, blaas langs beide uiteinden van de kabel om eventueel stof te verwijderen en sluit opnieuw aan. Doe vervolgens hetzelfde met de HDMI-kabel die je tv met je decoder verbindt.

2. Herstart je decoder

Haal de stekker uit het stopcontact en steek hem na een tiental seconden opnieuw in. 

3. Vervang de kabel

Vervang je coaxkabel en eventueel de HDMI-kabel door een andere. Geen extra kabel meer? Koop er dan een nieuw in een Telenet-winkelpunt in je buurt. 

 
 
{{lineValue}}
  • Tv-versterkers die niet door Telenet geplaatst zijn, kunnen zorgen voor blokvorming.
  • Gebruik alleen door Telenet goedgekeurde kabels en connectoren.
  • Vermijd splitters, tussenstukken of verdeelstukken tussen de tv-versterker (NIU) en de decoder.

Nog niet opgelost?

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs