nl

Storingen

Geen/slecht beeld of geluid op je tv? Of kreeg je een foutmelding? 

Veelgestelde vragen

Probleem met Telenet TV?
Meestal los je ‘t makkelijk zelf op door je kabels na te kijken of decoder te herstarten.
Geen/zwart beeld op je tv?
Je tv staat aan en je afstandsbediening werkt? Kijk dan na of je decoder goed is aangesloten.
Beeld maar geen geluid op je tv?
Check het volume van je decoder én van je tv. Staat het misschien op mute?
Problemen met je tv-menu
Opent het niet meer of reageert het traag?
Probleem met gedeelde opnames?
Kan je geen opnames delen? Of een gedeelde opname niet bekijken?
De lampjes op je decoder
Ontdek wat de verschillende lampjes op je decoder betekenen.
MHP, INST of INIT-melding op je decoder?
Los het op door je decoder te herstarten.
Terug naar fabrieksinstellingen decoder
Een reset kan je probleem oplossen. Lees wel even de mogelijke gevolgen.
Probleem met afstandsbediening?
Reageert je afstandsbediening niet meer? Check of hij nog verbonden is met je decoder.
Pincode Telenet tv vergeten?
Tip: de standaardpincode is 9876.
Decoder herstart vanzelf, is traag of hangt vast
Je decoder herstarten of resetten kan het probleem oplossen. Opgelet: tijdens een software-update kan je decoder ook automatisch herstarten.
Decoder manueel herstarten
Haal de stekker uit het stopcontact en steek ‘m na 10 seconden weer in.

Zelf beheren 

Zoek je iets anders?

Ben je een particuliere klant?