Is je modem verouderd of werkt-ie niet meer optimaal? Dan sturen we je automatisch een sms, een e-mail of een bericht in de Telenet-app. Daar kan je meteen gratis een nieuwe modem bestellen!
Geen bericht gekregen? Dan is je modem normaal nog in orde. Je kan het ook zelf checken in de Telenet-app: ga naar “Mijn netwerk” en klik op “Scan”. Als je alle stappen kan doorlopen, dan zit je goed met je huidige modem. Heb je de Telenet-app nog niet? Download 'm snel via Google Play of via de App Store.
Is je modem toch stuk? Ga dan langs in een Telenet-winkelpunt of neem contact met ons op, wij staan voor je klaar!
Hulp nodig bij de installatie van je modem? Wees gerust, we hebben de perfecte interactieve videogids voor je klaarstaan. Zo is je toestel snel en eenvoudig geïnstalleerd!
Dan moet je je Telenet-diensten nog even activeren. Dat doe je zo: open de internetbrowser op je pc (of een ander toestel waarbij je je mobiele data eerst uitzet). Je wordt nu automatisch doorverwezen naar onze activeringspagina. Krijg je de pagina niet vanzelf te zien? Surf dan naar telenet.be/selfstarter. Na het invullen van je gegevens, is je activering helemaal afgerond. Veel surfplezier!
Nog vragen over je netwerk?
Beheer je wifi-instellingen en Telenet-diensten eenvoudig via de Telenet-app of mijn.telenet.be.
Graag hulp of meer uitleg?