Alles over de installatie en de werking van je modem en andere wifi-toestellen.
Veelgestelde vragen
Alles over mijn Telenet-modem
Zorgeloos surfen, dat vinden we bij Telenet enorm belangrijk. Niet iedereen surft op dezelfde manier. Zo staat niet elke modem centraal in een zaak of surft niet iedereen via wifi. En da's oké, we voorzien een modem op maat.
Bestel je Wifi-booster
Je hebt supersnel internet, maar het bereikt niet alle kantoorruimtes? Daar kunnen we iets aan doen. Onze Wifi-boosters zorgen voor wifi waar je maar wil.
Hoe mijn draadloos internet instellen?
Wil u uw toestel (smartphone, tablet, laptop,...) verbinden met uw eigen wifi-netwerk in uw zaak? U kan uw huidige wifi-instellingen terugvinden in de Telenet-app
Hoe herstart ik mijn modem?
Je modem is het hart van je internetverbinding en vind je op de plek waar de Telenet-kabel je zaak binnenkomt. Heb je een probleem met je internet of je digitale tv? Dan kan het helpen om je modem even te herstarten. Zo zijn veel storingen in 1-2-3 weer opgelost!
Waar vind ik de fabrieksinstellingen van mijn modem?
De standaard wifi-netwerknaam (SSID) en het standaard wifi-wachtwoord die op de sticker van je modem staan, zijn fabrieksinstellingen en zijn dus niet noodzakelijk een correcte weergave van je wifi-instellingen.
Hoe wireless modem instellen voor eigen draadloze router?
De wireless modem heeft een ingebouwde router. Je hebt je oude router dus niet meer nodig. Wil je hem toch behouden? Dan kan je de onderstaande stappen uitvoeren om het gebruik van je router te wijzigen
Alles over Modem Battery Pack
Valt de elektriciteit uit in uw straat of woning? Dan geeft de optie Modem Battery Pack (via de noodbatterij) uw modem nog een tijdje stroom. Alle toestellen die rechtstreeks met uw modem verbonden zijn, kan u dus blijven gebruiken.
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn