Is je mobiele toestel gestolen of verloren? Blokkeer zo snel mogelijk je simkaart en telefoonnummer. Zo wordt er geen misbruik van gemaakt. Je regelt het snel online via dit kaartje.
Simkaart teruggevonden? Dan kan je je simkaart via hetzelfde kaartje opnieuw deblokkeren.
Je kan ook bellen naar 1963 of 0800 68 000 of stuur ons via WhatsApp. Business Mobile-klant? Bel dan naar 1942 of +32 486 19 19 42.
Tip: kan je niet online of telefonisch blokkeren? Ga dan langs in een van onze winkels.
Je kan uiteraard je nummer behouden. Zodra je je nieuwe simkaart hebt, kan je opnieuw bellen. Je kan een nieuwe simkaart halen in een van onze Telenet-winkelpunten. Die nieuwe simkaart kost € 5, je betaalt ervoor via je factuur.
Toestel gestolen? Dan doe je best aangifte bij de politie. Zij doen het nodige. Neem je aankoopbewijs en het unieke IMEI-nummer van je toestel mee (serienummer van 15 cijfers).
Heb je een toestel dat je kocht via gespreide betaling via Telenet?
Graag hulp of meer uitleg?