Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Mobiel toestel verloren of gestolen?

Is uw mobiel toestel gestolen of verloren? Blokkeer zo snel mogelijk uw simkaart en telefoonnummer. Zo wordt er geen misbruik van gemaakt. U regelt het snel via Mijn Telenet.

  • Ga naar Mijn Mobiele diensten > klik op de naam van uw abonnement
  • Ga naar simkaart blokkeren > klik op simkaart blokkeren
  • Toestel teruggevonden? Dan kunt u uw simkaart op dezelfde plaats deblokkeren.
Of bel 1963.
 
Tip: lukt het niet? Haal snel een nieuwe simkaart in een Telenet-winkelpunt. We deactiveren daar dan uw oude simkaart. 

Nieuwe simkaart nodig?

Ga langs bij een Telenet-winkelpunt in uw buurt. U krijgt er gratis een nieuwe simkaart. Ook kunt u uw nummer behouden, als u dat wil. 

 

Goed om te weten: zodra u uw nieuwe simkaart heeft, kunt u opnieuw bellen.

 
 

Toestel met gespreide betaling via Telenet?

  • U blijft de maandelijkse bijdrage voor uw toestel betalen, tot het toestel volledig afbetaald is. 
  • Het openstaande saldo liever meteen helemaal afbetalen? Neem dan contact op met Telenet Finance.
 
 

Aangifte bij de politie

Toestel gestolen? Dan raden we u aan om aangifte te doen bij de politie. Zij doen het nodige. Neem uw aankoopbewijs en het unieke IMEI-nummer van uw toestel mee (serienummer van 15 cijfers).

  • Uw IMEI-nummer staat op de verpakking en aan de binnenkant van uw toestel
  • Tip: vraag het vooraf op via *#06#
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs