Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Mobiel toestel verloren of gestolen?

Wat moet u doen?

Blokkeer snel uw simkaart

Is uw mobiel toestel gestolen of verloren? Blokkeer zo snel mogelijk uw simkaart en telefoonnummer. Zo wordt er geen misbruik van gemaakt. U regelt het snel online via dit kaartje.

 

Simkaart teruggevonden? Dan kan u uw simkaart via hetzelfde kaartje opnieuw deblokkeren.

  • Selecteer het gsm-nummer.
  • Klik onderaan op Simkaart (de)blokkeren. U komt dan op Mijn Telenet.
  • Kies opnieuw Simkaart blokkeren.


U kan ook bellen naar 1963 of 0800 68 000 of stuur ons via WhatsApp. 

 

Tip: kan u niet online of telefonisch blokkeren? Ga dan langs in een van onze winkels.

 

Uw simkaart vervangen

U kan uiteraard uw nummer behouden. Zodra u uw nieuwe simkaart hebt, kan u opnieuw bellen. U kan een nieuwe simkaart halen in een van onze Telenet-winkelpunten. Die nieuwe simkaart kost € 5, u betaalt ervoor via uw factuur.

Aangifte bij de politie

Toestel gestolen? Dan doet u best aangifte bij de politie. Zij doen het nodige. Neem uw aankoopbewijs en het unieke IMEI-nummer van uw toestel mee (serienummer van 15 cijfers).

 
  • Uw IMEI-nummer staat op de verpakking en aan de binnenkant van uw toestel.
  • Tip: vraag het vooraf op via *#06#
 
 
 
 

Over uw abonnement

Uw abonnement blijft lopen

  • Blokkeert u uw nummer? Dan wil dat niet zeggen dat uw mobiel contract is opgezegd. U blijft dus betalen voor uw abonnement.
  • Zorg ervoor dat u bij verlies van uw toestel meteen uw simkaart blokkeert. Ook als u ze verloren bent, blijft u verantwoordelijk voor uw simkaart. Belt er iemand anders met uw simkaart? Dan zal u voor die gesprekken moeten betalen.

Gespreide betaling

Hebt u een toestel dat u kocht via gespreide betaling via Telenet?

  • U blijft de maandelijkse bijdrage voor uw toestel betalen, tot het toestel volledig afbetaald is.
  • Wil u het openstaande saldo liever meteen helemaal afbetalen?  Als u uw contract afsloot voor 15/09/2018, neem dan contact op met Telenet Finance. Contract afgesloten na 15/09/2018? Neem dan contact op met Cetelem.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs