telenet.be
MyTelenet
Mijn producten
Betaling
Hulp
Bij Hulp vind je onze contactopties, veelgestelde vragen en meer.
Profiel
U bent hier:
Hulp
Mobiele telefonie
Simkaart en toestel
Taal
nl
nl
fr
Simkaart en toestel
Nieuwe simkaart nodig of hoe je mobiel toestel instellen. Gsm verloren of gestolen?
Veelgestelde vragen
Je pin- en pukcode
Check hoe je je pin- of pukcode ontvangt, hoe je ze wijzigt of wat je moet doen als je ze vergeten bent.
Alles over eSIM voor smartphones
Een eSIM is een digitale geïntegreerde simkaart waarmee je verbinding kan maken tot het netwerk van je mobiele provider. Zo heb je geen fysieke simkaart meer nodig.
De Telenet-simkaarten
Ontdek hoe je je 3-in-1-simkaart laat passen in je toestel. Of bekijk of een datasimkaart een optie is voor jou.
Hoe extra simkaarten toevoegen aan KLIK?
Koos je voor KLIK en laat je graag je werknemers meegenieten van je mobiele data? Met extra simkaarten is dat zo gebeurd.
Je nieuwe simkaart
Die haal je gratis in een Telenet-winkel in je buurt.
Contacten overzetten
Je contacten kopiëren naar je nieuwe simkaart of toestel? Zo gebeurd!
Actieve simkaart of eSIM? Gebruik ze om de 3 maanden
Gebruik je je abonnement weinig? Of gebruik je ook een simkaart in andere toestellen behalve je gsm? Dan is dit belangrijk!
Gsm verloren of gestolen? Doe dit!
Check hoe je je simkaart (de)blokkeert om misbruik te voorkomen.
Zelf beheren
Beheer je simkaarten
Er liep iets mis
Beheer je simkaarten
Je mobiel verbruik
Er liep iets mis
Je mobiel verbruik
Zoek je iets anders?
Ben je een particuliere klant?
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
Edge
Firefox
Chrome
Ok, begrepen
Meer info