nl

Verloren of gestolen gsm? Doe dit!

Verdorie. Je gsm is onlangs verloren of gestolen. Wat nu? Wij helpen je verder. Volg deze stappen voor je...

Simkaart en telefoonnummer
Abonnement en toestel
Simkaart en telefoonnummer
Abonnement en toestel
Blokkeer je simkaart en telefoonnummer

Doe dat zo snel mogelijk. Zo vermijd je misbruik ervan. Je kan het makkelijk online regelen via MyTelenet.

Simkaart teruggevonden? Deblokkeer die dan zo.

Online

  • Log in op MyTelenet.
  • Ga naar Mobiel < Beheer je simkaarten.
  • Klik op Simkaart deblokkeren.

Telefonisch

  • Bel naar 1963 of 0800 68 000.
  • Stuur ons een bericht via WhatsApp.
  • Business Mobile-klant? Bel dan naar 1942 of +32 486 19 19 42.

Winkel

Ga langs in een van onze Telenet-winkels. Ontdek de dichtste winkel bij jou.

Vervang je simkaart

Behoud je graag je telefoonnummer? Dat kan! Een nieuwe simkaart haal je in een van onze Telenet-winkels. Daarvoor betaal je eenmalig € 5. Je ziet het verschijnen op je factuur.

Blijf betalen voor je lopend abonnement

Als je je telefoonnummer blokkeert, is je mobiele contract bij ons niet opgezegd. Je blijft dus betalen voor het abonnement. Ook wanneer je je gsm verliest, blokkeer je best meteen de simkaart. Jij blijft nog steeds verantwoordelijk voor je verloren gsm en simkaart. Belt er iemand anders met je simkaart? Dan betaal jij voor die gesprekken.

Doe een aangifte bij de politie

Toestel gestolen? Doe dan best een aangifte bij de politie. Zij doen het nodige. Neem je aankoopbewijs en het unieke IMEI-nummer van je toestel mee (serienummer van 15 cijfers). Het IMEI-nummer vind je op de verpakking en aan de binnenkant van je toestel.

Tip! Vraag het IMEI-nummer vooraf op via *#06#.

Betaal je toestel met gespreide betaling af

Kocht je je verloren of gestolen toestel via gespreide betaling via Telenet? Hou dan rekening met het volgende:

  • Je blijft de maandelijkse bijdrage voor je toestel betalen, tot het toestel volledig afbetaald is.
  • Betaal je het openstaande saldo liever meteen helemaal af? Doe dan dit als je je contract afsloot...

Voor 15/09/2018?

Neem contact op met Telenet Finance.

Na 15/09/2018?

Neem contact op met Cetelem.

Zoek je iets anders?