Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

E-mails versturen of ontvangen lukt niet met Telenet Webmail?

Met Telenet Webmail kunt u uw e-mail op het internet lezen en versturen zonder een e-mailprogramma.

E-mail versturen lukt niet

 

E-mail ontvangen lukt niet

Kijk eerst na of uw internetverbinding nog werkt.

Internet in orde? Controleer dan deze mogelijke oorzaken:

 

  • Bijlage is groter dan de maximum toegestande bestandsgrootte (Max. 14 MB).
  • E-mailadres (ontvanger) klopt niet of bestaat niet.
  • De inbox van de ontvanger is vol.
  • E-mailprogramma (ontvanger) weigert de e-mail.
  • Telenet heeft uw mailbox tijdelijk geblokkeerd, waardoor u geen e-mails meer kan versturen.

 

U krijgt een waarschuwingsbericht als uw e-mail niet verstuurd raakt. Probeer de oorzaak te vinden (bv. e-mailadres controleren op tikfouten...) en probeer opnieuw.

Mogelijke oorzaken:

 

  • De maximumcapaciteit (5GB) van uw mailbox is bereikt (u krijgt een waarschuwing).
  • Bijlage is groter dan de maximum toegestande bestandsgrootte (Max. 14 MB).
  • Telenet Webmail blokkeert uitzonderlijk bepaalde types bijlagen, als die bijlagen mogelijks virus of spam bevatten. Opgelet: het is mogelijk dat de afzender van de geblokkeerde e-mail geen waarschuwing heeft gekregen dat u de e-mail niet ontvangen hebt. 

Kijk na of u hebt ingesteld om doorgestuurde e-mails niet te bewaren in uw inbox.

Dit doet u zo:

 

  • Klik op Instellingen 
  • Kies de tab E-mail 
  • Ga naar de tab Ontvangen berichten 
  • Is Doorgestuurde e-mails niet bewaren in Inbox aangevinkt?
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs