Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Inhoud op deze pagina door coronamaatregelen
Door de coronamaatregelen hebben we voor een aantal zaken onze werking moeten aanpassen (bv. in winkelpunten, bij installaties, …). Hierdoor kan het zijn dat de inhoud op deze pagina niet helemaal up-to-date is. Bekijk alle laatste info over onze werking tijdens de coronamaatregelen
 

 
 

Decoder: beschadigd?

Kies je afstandsbediening

Telenet TV-box

 

Digicorder/Digibox

Uiterlijke beschadigingen zoals brandschade, waterschade en vernieling vallen buiten de garantievoorwaarden en kunnen we ook niet herstellen.

Breng je Telenet TV-box terug

Breng het beschadigd toestel naar een Telenet-winkelpunt. We bekijken hem samen en registreren de schade. Daarna activeren we een nieuwe TV-box die je onmiddellijk mee naar huis neemt.

 

Zodra je thuis bent, kan je je nieuwe TV-box aansluiten en opnieuw genieten van Telenet TV.

 
 

Wat moet je weten?

  • Je extra pakketten blijven actief. Ze zullen misschien niet onmiddellijk beschikbaar zijn op je nieuwe TV-box.
  • Je opnames worden in de cloud bewaard. Je bent ze dus niet verloren. 
  • Er start een nieuwe overeenkomst: je betaalt een huurprijs. 
  • Bij een gehuurde TV-box wordt een schadevergoeding aangerekend afhankelijk van het type en leeftijd van het toestel.

 

Tip: bezorg de factuur aan je verzekeringsmaatschappij als je daarvoor verzekerd bent.

 
 

Uiterlijke beschadigingen zoals brandschade, waterschade en vernieling vallen buiten de garantievoorwaarden en kunnen we ook niet herstellen.

Breng je decoder terug

Breng het beschadigd toestel naar een Telenet-winkelpunt. We bekijken hem samen en registreren de schade. Daarna activeren we een nieuwe decoder die je onmiddellijk mee naar huis neemt.

 

Zodra je thuis bent, kan je je nieuwe decoder aansluiten en opnieuw genieten van Telenet TV.

 
 

Wat moet je weten?

  • Je extra pakketten blijven actief. Ze zullen misschien niet onmiddellijk beschikbaar zijn op je nieuwe TV-box.
  • Je opnames van de kapotte decoder zijn helaas verloren. 
  • Er start een nieuwe overeenkomst: je betaalt een aankoop- of  huurprijs. 
  • Bij een gehuurde decoder wordt een schadevergoeding aangerekend afhankelijk van het type en leeftijd van het toestel.

 

Tip: bezorg de factuur aan je verzekeringsmaatschappij als je daarvoor verzekerd bent.

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs