Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Blokjes op je tv?

Welke afstandsbediening gebruik je?
 

Zo los je dat op

1. Kijk de bekabeling na

Wanneer je je tv-toestel draait of je TV-box verschuift (bv. bij het poetsen) kunnen kabels los komen te zitten en een slecht contact geven. Haal daarom de coaxkabel uit je TV-box en de wandcontactdoos en sluit opnieuw aan. Doe vervolgens hetzelfde met de HDMI 2.0-kabel die je tv met je TV-box verbindt.

 

Mogelijk kan de volgorde van je aansluitingen afwijken.

2. Herstart de Telenet TV-box

Haal de stekker uit het stopcontact en steek hem na een tiental seconden opnieuw. Heeft je TV-box ook een aan- en uitknop aan de achterkant? Dan kan je die daarmee ook aan- en uitzetten. 

3. Vervang de kabel

Vervang je coaxkabel en eventueel de HDMI 2.0-kabel door een andere. Geen extra kabel meer? Koop er dan een nieuwe in een Telenet-winkelpunt in je buurt.

 
 

Zo los je dat op

1. Kijk de bekabeling na

Wanneer je je tv-toestel draait of je decoder verschuift (bv. bij het poetsen) kunnen kabels los komen te zitten en een slecht contact geven. Haal daarom de coaxkabel uit je decoder en de wandcontactdoos en sluit opnieuw aan. Doe vervolgens hetzelfde met de HDMI-kabel die je tv met je decoder verbindt.

 

2. Herstart je decoder

Haal de stroomkabel min. 10 seconden uit de decoder en uit het stopcontact. Plaats de stroomkabel eerst terug in de decoder en daarna in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer tv-kijken

3. Vervang de kabel

Vervang je coaxkabel en eventueel de HDMI-kabel door een andere. Geen extra kabel meer? Koop er dan een nieuwe in een Telenet-winkelpunt in je buurt.

 
 
{{lineValue}}
  • Netwerkverdelers (NIU) die niet door Telenet geplaatst zijn, kunnen zorgen voor blokvorming.
  • Gebruik alleen door Telenet goedgekeurde kabels en connectoren. 
  • Vermijd splitters, tussenstukken of verdeelstukken tussen de netwerkverdelers (NIU) en de decoder.

Nog niet opgelost?

Contacteer de Klantendienst

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs