Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over Telenet klantenprijs

Eerst even dit

In onze e-shop vindt u heel wat toestellen aan Telenet klantenprijs. De Telenet Klantenprijs is er voor alle Telenet-klanten*. Meld u altijd aan op Mijn Telenet om de juiste kortingen te zien en uw toestel te bestellen.

* voorwaarden

Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer volgende diensten hebben (waarbij de diensten die de klant heeft op het ogenblik van intekening op het aanbod moeten overeenstemmen met de versie van de diensten die op dat ogenblik door Telenet worden aangeboden): internet, Telenet TV, vaste telefonie of mobiele telefonie (uitgezonderd prijs volgens verbruik) uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven (hierna, de “Telenet-Diensten”). Een klant die enkel mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten. Aanbod niet geldig voor klanten die King/Kong Business hebben, zonder andere Telenet-Diensten.

 
 
 

Heeft u vragen...

Over extra kortingen bovenop Telenet klantenprijs

Geniet u van een extra korting door een nieuw abonnement of aanpassing aan uw bestaand pakket?

Over online bestellen

Uw kortingen bekijken in de e-shop

Gebruik uw login voor Mijn Telenet om u aan te melden in de e-shop en u ziet meteen uw kortingen. Uw wachtwoord vergeten? Kies dan hier een nieuw wachtwoord.

 

Betalen in de e-shop

Betaal met een debet -of kredietkaart. Lees meer over gespreid betalen, Telenet Finance en Cetelem.

Is de betaling van uw bestelling mislukt?

Uw korting is momenteel even niet meer beschikbaar. Probeer later opnieuw. Het duurt enkele uren voor we dit in het systeem kunnen rechtzetten.

Over uw korting

Uw geldige kortingen en restwaarde controleren
Klik in Mijn Telenet op uw toestelkortingen. Daar vindt u al uw aankopen, uw gebruikte én niet-gebruikte kortingen en uw restwaardetabellen en de looptijd ervan.

Producten zonder korting kopen
U kan tot 5 toestellen aan Telenet Klantenprijs kopen. 12 maanden na aankoop van een toestel met korting krijgt u de mogelijkheid om opnieuw een toestel aan Telenet Klantenprijs te kopen. Daarnaast kan u natuurlijk ook altijd toestellen zonder korting kopen. U  beslist zelf wanneer u welke korting gebruikt. Meer info in onze algemene voorwaarden.
 
Uw korting stopzetten
U kan uw korting op elk moment stopzetten om een nieuw toestel te kopen met korting. U moet dan wel de restwaarde van uw toestel betalen bij uw volgende factuur. U vindt de restwaarde van uw korting terug via uw toestelkortingen. Wil u uw korting stopzetten? Contacteer ons op 0800 68 000.

Over uw bestelling, retour, herstelling

Uw bestelling is geplaatst, wat nu?

Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging, factuur en restwaardetabel. Bekijk uw restwaardetabel via uw toestelkortingen. Hou uw factuur goed bij, want dat is ook uw garantiebewijs. Hebt u na 48 uur niets ontvangen? Contacteer ons op 0800 68 000.
 

Uw bestelling annuleren of uw toestel terugsturen

U hebt een herroepingsrecht van 14 dagen om uw bestelling te annuleren. Zodra u het online retourformulier invult, verwerken wij de info en krijgt u een retourlabel via e-mail. 

  • Kleef het retourlabel over het bestaande label van de originele Telenet-doos. De Telenet-doos heeft een kleefstrip waarmee u ze makkelijk kan sluiten.
  • Hebt u de originele doos niet meer? Pak het toestel goed in, in een doos met gepaste afmetingen en eventueel wat opvulmateriaal. Zorg ervoor dat ze goed afgesloten is.
  • Geef de doos af in een ophaalpunt van PostNL in uw buurt.

Voldoet uw toestel aan de voorwaarden? Dan storten we uw geld terug wanneer we het toestel ontvangen.  De terugbetaling ziet u normaal binnen 3 tot 5 werkdagen op uw bankrekening.

Uw toestel is stuk, wat nu?

Gaat uw toestel stuk? Details over de garantie vindt u in de doos bij levering.

  • Smartphone,tablet of Chromecast: kom langs in een Telenet-winkelpunt.
  • Andere toestellen: voor de reparatie van laptops en tv's kan u bij de fabrikant van uw toestel terecht voor tips, vragen en ondersteuning: Samsung en HP. Pick up, drop off en herstellingen? De fabrikant van uw toestel regelt alles!

Is de verpakking beschadigd bij levering?

Teken dan niet voor ontvangst en weiger uw bestelling. Meld dit via ons nummer 0800 68 000. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en geven we u een signaal wanneer u opnieuw kan bestellen. Hebt u al getekend voor ontvangst en merkt u achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online retourformulier in.

 

Aan de slag

Het is niet altijd even eenvoudig om uw smartphone in te stellen. We helpen u graag dankzij een handige configuratiegids: Apple, Samsung, Huawei, Sony, Wiko of Google Chromecast. Voor vragen, tips en ondersteuning van laptops, tv's en tablets kan u terecht bij de fabrikant van uw toestel. 

Over de levering

Levering van uw bestelling

U ontvangt een e-mail van PostNL met een Track & Trace-code wanneer uw pakket klaarstaat voor verzending. Daarmee kan u de status van uw pakket volgen. PostNL levert uw pakket binnen de twee werkdagen (ook op zaterdag). 

Eerste keer niet thuis?

De koerier laat een kaartje in de bus achter dat hij het toestel de volgende dag opnieuw aanbiedt. U ontvangt ook een e-mail van PostNL met een link. 

Daar kan u, met behulp van de code op uw kaartje, tot 22u:

  • een ander leveringsmoment kiezen
  • beslissen om het toestel te laten leveren in een afhaalpunt naar keuze

Een tweede keer niet thuis?

U ontvangt een e-mail en een kaartje van de koerier dat u het toestel kan afhalen op vertoon van uw identiteitskaart in een afhaalpunt in uw buurt.

  • niet afgehaald na 7 dagen? U ontvangt een herinneringsmail van PostNL om uw toestel af te halen in het afhaalpunt.
  • niet afgehaald na 14 dagen? Uw toestel wordt teruggestuurd naar Telenet en uw bestelling wordt geannuleerd. Er worden geen kosten gefactureerd.

Is de verpakking beschadigd?

Teken dan niet voor ontvangst en weiger uw bestelling. Meld dit via ons nummer 0800 68 000. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en geven we u een signaal wanneer u opnieuw kan bestellen. Hebt u al getekend voor ontvangst en merkt u achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online retourformulier in.

 

Niet tevreden?

Bent u niet tevreden over uw toestel en wil u het terugsturen? Vul dan het online retourformulier in.

Over Smart-C-verzekering

Kom langs in een Telenet-shop om uw Smart-C-verzekering te activeren. Bij de aankoop van uw nieuw toestel kan u tot 14 dagen na aankoop uw toestel laten verzekeren. U betaalt een eenmalige activatiekost van €6,5*. U maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van uw toestel.

Aankoopwaarde toestel*

 

 

< € 150,00

 

Maandelijkse bijdrage smartphone*

 

€ 4,00

 

Maandelijkse bijdrage tablet*

 

€ 5,00

 

€ 150,01 - € 300,00

 

€ 300,01 - € 500,00

 

€ 500,01 - € 900,00

 

€ 900,01 - € 1100,00

 

€ 1100,01 - € 1500,00

 

* Bedragen inclusief BTW

€ 7,00

 

€ 9,00

 

€ 10,00

 

€ 11,00

 

€ 12,00

 

€ 8,00

 

€ 10,00

 

€ 11,00

 

€ 12,00

 

€ 13,00

 

Let wel op: uw toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.

De verzekering dekt...

  • uitwendige schade door een val of hevige schok
  • mechanische en elektronische panne
  • toevallige oxidatie
  • diefstal uit uw auto of huis met inbraak
  • diefstal met fystiek geweld
 
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs