Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over Telenet Klantenprijs

{{lineValue}}

Neem een kijkje in onze e-shop en ontdek heel wat toestellen aan Telenet Klantenprijs. Telenet Klantenprijs is er voor alle Telenet-klanten*. Om aan te melden, gebruik je de login voor Mijn Telenet. Je krijgt meteen alle kortingen te zien. Heb je interesse in één van de toestellen? Dan kan je het in de e-shop onmiddellijk bestellen. 

*voorwaarden

Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer Telenet-diensten hebben (waarbij de diensten die de klant heeft op het ogenblik van intekening op het aanbod moeten overeenstemmen met de versie van de diensten die op dat ogenblik door Telenet worden aangeboden): internet, kabelabonnement, Telenet TV (uitgezonderd Play Sports GO-klanten), vaste of mobiele telefonie uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven. Een klant die alleen mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten. 

 

Heb je vragen...

Over extra kortingen bovenop Telenet Klantenprijs

Geniet je van een extra korting door een nieuw abonnement of aanpassing aan je bestaand pakket?

Over online bestellen

Je kortingen bekijken in de e-shop

Gebruik je login voor Mijn Telenet om je aan te melden in de e-shop en je ziet meteen je kortingen. Je wachtwoord vergeten? Kies dan hier een nieuw wachtwoord.

 

Betalen in de e-shop

Betaal met een debet -of kredietkaart. Lees meer over gespreid betalen, Telenet Finance en Cetelem.

Is de betaling van je bestelling mislukt?

Je korting is momenteel even niet meer beschikbaar. Probeer later opnieuw. Het duurt enkele uren voor we dat in het systeem kunnen rechtzetten.

Over je korting

Je geldige kortingen en restwaarde controleren
Klik in Mijn Telenet op je toestelkortingen. Daar vind je al je aankopen, je gebruikte én niet-gebruikte kortingen en je restwaardetabellen en de looptijd ervan.

Producten zonder korting kopen
Je kan tot 5 toestellen aan Telenet Klantenprijs kopen. 12 maanden na aankoop van een toestel met korting krijg je de mogelijkheid om opnieuw een toestel aan Telenet Klantenprijs te kopen. Daarnaast kan je natuurlijk ook altijd toestellen zonder korting kopen. Je  beslist zelf wanneer je welke korting gebruikt. Meer info in onze algemene voorwaarden.
 
Je korting stopzetten
Je kan je korting op elk moment stopzetten om een nieuw toestel te kopen met korting. Je moet dan wel de restwaarde van je toestel betalen bij je volgende factuur. Je vindt de restwaarde van je korting terug via je  toestelkortingen. Wil je je korting stopzetten? Contacteer ons op 0800 68 000.

Over je bestelling, retour, herstelling

Je bestelling is geplaatst, wat nu?

Na je bestelling ontvang je een orderbevestiging, factuur en restwaardetabel. Bekijk je restwaardetabel via je toestelkortingen. Hou je factuur goed bij, want dat is ook je garantiebewijs. Heb je na 48 uur niets ontvangen? Contacteer ons op 0800 68 000.
 

Je bestelling annuleren of je toestel terugsturen

Je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen om je bestelling te annuleren. Zodra je het online retourformulier invult, verwerken wij de info en krijg je een retourlabel via e-mail. 

  • Kleef het retourlabel over het bestaande label van de originele Telenet-doos. De Telenet-doos heeft een kleefstrip waarmee je ze makkelijk kan sluiten.
  • Heb je de originele doos niet meer? Pak het toestel goed in, in een doos met gepaste afmetingen en eventueel wat opvulmateriaal. Zorg ervoor dat ze goed afgesloten is.
  • Geef de doos af in een ophaalpunt van PostNL in je buurt.

Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug wanneer we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 3 tot 5 werkdagen op je bankrekening.

Je toestel is stuk, wat nu?

Gaat je toestel stuk? Details over de garantie vind je in de doos bij levering.

  • Smartphone, tablet of Chromecast: kom langs in een Telenet-winkelpunt.
  • Andere toestellen: voor de reparatie van laptops en tv's kan je bij de fabrikant van je toestel terecht voor tips, vragen en ondersteuning: Samsung en HP. Pick up, drop off en herstellingen? De fabrikant van je toestel regelt alles!

Is de verpakking beschadigd bij levering?

Teken dan niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Meld dit via ons nummer 0800 68 000. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en geven we je een signaal wanneer je opnieuw kan bestellen. Heb je al getekend voor ontvangst en merk je achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online retourformulier in.

 

Aan de slag

Het is niet altijd even eenvoudig om uw smartphone in te stellen. We helpen je graag dankzij een handige configuratiegids: Apple, Samsung, Huawei, Sony, Wiko of Google Chromecast. Voor vragen, tips en ondersteuning van laptops, tv's en tablets kan je terecht bij de fabrikant van je toestel. 

Over de levering

Levering van je bestelling

Je ontvangt een e-mail van PostNL met een Track & Trace-code wanneer je pakket klaarstaat voor verzending. Daarmee kan je de status van je pakket volgen. PostNL levert je pakket binnen de twee werkdagen (ook op zaterdag). 

Eerste keer niet thuis?

De koerier laat een kaartje in de bus achter dat hij het toestel de volgende dag opnieuw aanbiedt. Je ontvangt ook een e-mail van PostNL met een link. 

Daar kan je, met behulp van de code op je kaartje, tot 22u:

  • een ander leveringsmoment kiezen
  • beslissen om het toestel te laten leveren in een afhaalpunt naar keuze

Een tweede keer niet thuis?

Je ontvangt een e-mail en een kaartje van de koerier dat je het toestel kan afhalen op vertoon van je identiteitskaart in een afhaalpunt in je buurt.

  • niet afgehaald na 7 dagen? Je ontvangt een herinneringsmail van PostNL om je toestel af te halen in het afhaalpunt.
  • niet afgehaald na 14 dagen? Je toestel wordt teruggestuurd naar Telenet en je bestelling wordt geannuleerd. Er worden geen kosten gefactureerd.

Is de verpakking beschadigd?

Teken dan niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Meld dit via ons nummer 0800 68 000. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en geven we je een signaal wanneer u opnieuw kan bestellen. Heb je al getekend voor ontvangst en merk je achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online retourformulier in.

 

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden over je toestel en wil je het terugsturen? Vul dan het online retourformulier in.

Over Smart-C-verzekering

Kom langs in een Telenet-shop om je Smart-C-verzekering te activeren. Bij de aankoop van je nieuwe toestel kan je tot 14 dagen na aankoop je toestel laten verzekeren. Je betaalt een eenmalige activatiekost van €6,50*. Je maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van je toestel.

Aankoopwaarde toestel*

 

 

< € 150,00

 

Maandelijkse bijdrage smartphone*

 

€ 4,00

 

Maandelijkse bijdrage tablet*

 

€ 5,00

 

€ 150,01 - € 300,00

 

€ 300,01 - € 500,00

 

€ 500,01 - € 900,00

 

€ 900,01 - € 1100,00

 

€ 1100,01 - € 1500,00

 

* Bedragen inclusief btw

€ 7,00

 

€ 9,00

 

€ 10,00

 

€ 11,00

 

€ 12,00

 

€ 8,00

 

€ 10,00

 

€ 11,00

 

€ 12,00

 

€ 13,00

 

Let wel op: je toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.

De verzekering dekt...

  • uitwendige schade door een val of hevige schok
  • mechanische en elektronische panne
  • toevallige oxidatie
  • diefstal uit je auto of huis met inbraak
  • diefstal met fystiek geweld
 
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs