Neem een kijkje in onze e-shop en ontdek heel wat toestellen aan Telenet Klantenprijs. Telenet Klantenprijs is er voor alle Telenet-klanten*. Om aan te melden, gebruikt u de login voor Mijn Telenet. U krijgt meteen alle kortingen te zien. Hebt u interesse in één van de toestellen? Dan kan u het in de e-shop onmiddellijk bestellen.
Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer Telenet-diensten hebben (waarbij de diensten die de klant heeft op het ogenblik van intekening op het aanbod moeten overeenstemmen met de versie van de diensten die op dat ogenblik door Telenet worden aangeboden): internet, kabelabonnement, Telenet TV (uitgezonderd Play Sports GO-klanten), vaste of mobiele telefonie uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven. Een klant die alleen mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten.
Geniet u van een extra korting door een nieuw abonnement of aanpassing aan uw bestaand pakket?
Uw kortingen bekijken in de e-shop
Gebruik uw login voor Mijn Telenet om u aan te melden in de e-shop en u ziet meteen uw kortingen. Uw wachtwoord vergeten? Kies dan hier een nieuw wachtwoord.
Betalen in de e-shop
Betaal met een debet -of kredietkaart. Lees meer over gespreid betalen, Telenet Finance en Cetelem.
Is de betaling van uw bestelling mislukt?
Uw korting is momenteel even niet meer beschikbaar. Probeer later opnieuw. Het duurt enkele uren voor we dat in het systeem kunnen rechtzetten.
Uw bestelling is geplaatst, wat nu?
Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging, factuur en restwaardetabel. Bekijk uw restwaardetabel via uw toestelkortingen. Hou uw factuur goed bij, want dat is ook uw garantiebewijs. Hebt u na 48 uur niets ontvangen? Contacteer ons op 0800 68 000.
Uw bestelling annuleren of uw toestel terugsturen
U hebt een herroepingsrecht van 14 dagen om uw bestelling te annuleren. Zodra u het online retourformulier invult, verwerken wij de info en krijgt u een retourlabel via e-mail.
Voldoet uw toestel aan de voorwaarden? Dan storten we uw geld terug wanneer we het toestel ontvangen. De terugbetaling ziet u normaal binnen 3 tot 5 werkdagen op uw bankrekening.
Uw toestel is stuk, wat nu?
Gaat uw toestel stuk? Details over de garantie vindt u in de doos bij levering.
Is de verpakking beschadigd bij levering?
Teken dan niet voor ontvangst en weiger uw bestelling. Meld dit via ons nummer 0800 68 000. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en geven we u een signaal wanneer u opnieuw kan bestellen. Hebt u al getekend voor ontvangst en merkt u achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online retourformulier in.
Aan de slag
Het is niet altijd even eenvoudig om uw smartphone in te stellen. We helpen u graag dankzij een handige configuratiegids: Apple, Samsung, Huawei, Sony, Wiko of Google Chromecast. Voor vragen, tips en ondersteuning van laptops, tv's en tablets kan u terecht bij de fabrikant van uw toestel.
Levering van uw bestelling
U ontvangt een e-mail van PostNL met een Track & Trace-code wanneer uw pakket klaarstaat voor verzending. Daarmee kan u de status van uw pakket volgen. PostNL levert uw pakket binnen de twee werkdagen (ook op zaterdag).
Eerste keer niet thuis?
De koerier laat een kaartje in de bus achter dat hij het toestel de volgende dag opnieuw aanbiedt. U ontvangt ook een e-mail van PostNL met een link.
Daar kan u, met behulp van de code op uw kaartje, tot 22u:
Een tweede keer niet thuis?
U ontvangt een e-mail en een kaartje van de koerier dat u het toestel kan afhalen op vertoon van uw identiteitskaart in een afhaalpunt in uw buurt.
Is de verpakking beschadigd?
Teken dan niet voor ontvangst en weiger uw bestelling. Meld dit via ons nummer 0800 68 000. Dan zorgen wij voor de terugbetaling en geven we u een signaal wanneer u opnieuw kan bestellen. Hebt u al getekend voor ontvangst en merkt u achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online retourformulier in.
Niet tevreden?
Bent u niet tevreden over uw toestel en wil u het terugsturen? Vul dan het online retourformulier in.
Kom langs in een Telenet-shop om uw Smart-C-verzekering te activeren. Bij de aankoop van uw nieuw toestel kan u tot 14 dagen na aankoop uw toestel laten verzekeren. U betaalt een eenmalige activatiekost van €6,5*. Uw maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van uw toestel.
Aankoopwaarde toestel*
< € 150,00
Maandelijkse bijdrage smartphone*
€ 4,00
Maandelijkse bijdrage tablet*
€ 5,00
€ 150,01 - € 300,00
€ 300,01 - € 500,00
€ 500,01 - € 900,00
€ 900,01 - € 1100,00
€ 1100,01 - € 1500,00
* Bedragen inclusief BTW
€ 7,00
€ 9,00
€ 10,00
€ 11,00
€ 12,00
€ 8,00
€ 10,00
€ 11,00
€ 12,00
€ 13,00
Let wel op: uw toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.
De verzekering dekt...
Graag hulp of meer uitleg?
Stel uw vraag op 0800 68 000