Contact

Extra dienstverlening op toestellen van bij ons

Bovenop de Telenet Klantenprijs bieden we je nog heel wat andere diensten. Lees er hieronder alles over! Wil je graag meer weten? Ga dan naar jouw dichtstbijzijnde Telenet-winkel. Enkel daar kan je de diensten afsluiten, niet online.

Wij helpen je graag bij herstelling

Ons team van gespecialiseerde techniekers staat voor je klaar! Op alle toestellen die je bij Telenet koopt, krijg je de standaard wettelijke garantie van twee jaar. Je geniet dan van onze uitstekende dienst voor herstellingen voor toestellen die zowel binnen als buiten garantie vallen.

Voor de herstelling van jouw smartphone of tablet ga je naar jouw dichtstbijzijnde Telenet-winkel. Daar sturen ze jouw toestel kosteloos op naar een erkend herstelcentrum. We informeren je bij elke stap zodat je alles perfect kan opvolgen.

 

Bij een herstelling onder garantie zijn de onderdelen en werkuren gratis. Bij schade buiten garantie ontvang je een prijsofferte voor de herstelling van jouw toestel.

 

Als je problemen hebt met jouw herstelling helpt het verkooppunt waar je jouw toestel hebt binnengebracht je verder.

We herstellen jouw laptop nu ook aan huis!
Heb je een HP laptop gekocht bij Telenet en heb je er problemen mee? Contacteer HP help via hp.be/help of bel 026 200 566. Aan de hand van een paar vragen analyseert onze computerexpert het probleem.

 

Als HP het probleem niet vanop afstand kan oplossen, heb je 2 keuzes:
 

  1. Onze expert komt de laptop bij je herstellen
  2. Jouw laptop wordt opgehaald, hersteld en daarna teruggebracht

Heb je problemen met jouw TV nadat je het bij ons hebt gekocht? Dan zijn er 3 opties:
 

  1. Herstelling aan huis voor tv-toestellen vanaf 44 inch
    Je vraagt jouw herstelling aan via http://www.servilux.be.
  2. Pick-up service
    Je vraagt jouw herstelling aan via http://www.servilux.be. Servilux stuurt dan een document op waarmee je jouw toestel gratis naar het dichtstbijzijnde postpunt kan brengen. Voeg wel altijd een kopie van bewijs van aankoop of levering vanuit Telenet bij het toestel.
  3. Je bezorgt het toestel zelf
    Je kan jouw toestel ook zelf wegbrengen. Dat doe je naar:
    Servilux (Servinter bvba)
    Zeilstraat 12 (Ingang Service: Visserstraat 12)
    B-3500 Hasselt

 

Het Samsung Service en Informatiecentrum staat ook elke werkdag van 09.00 tot 18.00 uur voor je klaar. Neem contact op via het telefoonnummer 02 201 24 18 of stuur een e-mail naar info@samsung.be.

Katie Lievens - Foodtruck Katie's Rolling Kitchen

Betaal op jouw eigen tempo

Wil je graag een nieuwe smartphone maar wil je het niet in één keer betalen? Geen probleem! Betaal gewoon op jouw eigen ritme en budget, verspreid over 24 maanden. Let op, geld lenen kost ook geld. 

 

Ga naar jouw dichtstbijzijnde Telenet-winkel en kom alles te weten over dit aanbod.

Met gespreid betalen geniet je van heel wat voordelen:
 

  • Je betaalt een klein voorschot
  • Je houdt jouw budget onder controle en betaal op jouw eigen ritme
  • Geen kredietkosten (0% JKP) 
  • Geen papierwerk
  • Je krijgt jouw smartphone voor de Telenet klantenprijs

 

Let op, geld lenen kost ook geld.

Verkoop op afbetaling voor een jaarlijks kostenpercentage van 0% (= vaste debetrentevoet). Representatief voorbeeld: Voor de financiering van de aankoop van een toestel met contante prijs van € 649, betaalt de klant een voorschot van € 9 en betaalt hij het saldo terug door middel van 1maandelijkse aflossing van € 26,82 en 23 maandelijkse aflossingen van € 26,66. Het totaal terug te betalen bedrag, zonder voorschot, bedraagt € 640. Onder voorbehoud van aanvaarding door Alpha Credit n.v., kredietgever, Ravensteinstraat 60/15, 1000 Brussel, BTW BE 0445.781.316, RPR Brussel. Telenet Retail bvba (Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen - KBO 0813 219 195 - RPR Mechelen - IBAN BE42 2350 3744 6254) treedt op als kredietbemiddelaar (agent in nevenfunctie).

Katie Lievens - Foodtruck Katie's Rolling Kitchen

Giel François - Biencru Brasserie

Geen zorgen meer? Verzeker jouw smartphone en tablet!

Als Telenet-klant kan je jouw smartphone en tablet via ons verzekeren. Zo ben je volledig gerust.

Waarvoor ben je verzekerd?

  • Uitwendige schade door een val of hevige schok
  • Mechanische en elektronische panne
  • Toevallige oxidatie
  • Diefstal uit de auto of bureau/huis met sporen van braak
  • Diefstal met geweld*

* Pickpocketing uitgesloten


Wat moet je doen wanneer er schade is aan jouw verzekerd toestel?

Neem rechtstreeks contact op met de verzekeraar en de schade zal snel
behandeld worden. Bel 078/15 05 85 of mail naar telenet@spb.be.

Ontdek al onze diensten in een Telenet-winkel

Ben je op zoek naar een winkelpunt in jouw buurt of onderweg? Met deze zoekfunctie ben je er snel!

Heb je vragen over deze extra diensten?