NL FR
NL FR
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Connectiviteit
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Telefonie
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
ICT
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Sectoren
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Inspiratie
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact

Verbeter uw klantenservice met servicenummers

Verhoog je bereikbaarheid met een makkelijk
te onthouden 0800 of 078 nummer

Haal meer uit elk klantcontact

Met servicenummers bereiken klanten je makkelijker en verbeter je direct hun ervaring. Of je nu kiest voor een gratis 0800-nummer of een betaalnummer – je krijgt meteen waardevolle inzichten in je klantcontacten.


 

Met die data kun je aan de slag om je service te verbeteren en gerichter te communiceren, volledig afgestemd op wat je klanten nodig hebben

Lage drempel voor klanten

Eenvoudig servicenummer voor klantencontact, gratis of betalend.

Inzichten in gesprekken

Analyseer oproepen en klantprofielen voor sterkere communicatie.

Intelligente sturing

Verdeel inkomende oproepen automatisch volgens jouw voorkeuren.

Kies het juiste nummer voor jouw klanten

Een gratis en toegankelijk 0800-nummer, of net een specifiek nummer voor een gerichte doelgroep? Jij kiest volgens de noden van je bedrijf en klanten.

0800

Voor klantendiensten, promoties, ...

  • Verlaag de drempel
  • Haal meer telefonische bestellingen binnen
  • Verhoog het succes van je marketingacties
078

Voor betaalde diensten zoals helpdesks, infolijnen

  • Voor diensten die je niet gratis kan aanbieden
  • Informatie- of advieslijnen met extra kosten

070/090x

Voor betalende diensten, zoals advieslijnen

  • Klanten betalen extra, goed voor extra inkomsten
  • Geschikt voor reservaties en afspraken
17xx/18xx

Korte nummers voor maatschappelijk nut

  • 17xx: voorbehouden voor overheden en openbare diensten
  • 18xx: voor erkende vzw’s en stichtingen  

Hoe werken servicenummers nu precies?

0800

078

070/090x

17xx/18xx

De beller betaalt

Niets

Volledige gesprekskosten

Volledige gesprekskosten

Afhankelijk van dienstverlener (meestal gratis)

Jouw onderneming betaalt

* Je ontvangt een vergoeding per oproep via Telenet en betaalt alleen de kosten voor het doorverbinden van gesprekken.

Volledige gesprekskosten

Deel van de gesprekskosten

Deel van de gesprekskosten *

Volledige gesprekskosten

Jouw onderneming ontvangt

* De beller betaalt een extra vergoeding, die rechtstreeks naar de dienstverlener gaat.

N.v.t.

N.v.t.

Vergoeding per oproep van de beller *

N.v.t.

Bereikbaarheid vanuit het buitenland

Spreek met een expert

Samen vinden we wat je echt nodig hebt. Onze experts denken graag met je mee over een oplossing op maat. Bel ons hieronder op 0800 60 006 of laat je gegevens achter voor een afspraak met onze accountmanagers.

Veelgestelde vragen over servicenummers

Servicenummers zijn speciale telefoonnummers voor betere klantenservice, marketing of betalende diensten. Ze versterken je bereikbaarheid en imago.

Ja. Het Telenet netwerk tovert elk Telenet telefoonnummer om tot servicenummer met alle geavanceerde routeringsfuncties zoals oproepdoorverwijzing, keuzemenu’s (IVR), tijdsgebonden doorschakeling en slimme verdeling naar teams of locaties.

Ja, premium servicenummers (070 en 090X) rekenen klanten een hoger bedrag aan per gesprek of per minuut. Afhankelijk van de oorsprong (mobiel of vast) verschilt je marge.

Ja, deze integratie maakt klantinteracties gemakkelijker te registreren, personaliseren en efficiënter af te handelen.

Absoluut. Met slimme call routing en interactieve keuzemenu’s help je klanten sneller. De menu’s spelen af in het Telenetnetwerk, waardoor je lijnen vrij blijven tot de beller kiest. Zo benut je je contactcenter efficiënter.

Ja, servicenummers bieden uitgebreide rapportage- en analysemogelijkheden. Zo ontdek je klantgedrag, piekmomenten, wachttijden en de effectiviteit van marketingacties.


Meer vragen over servicenummers? Stel ze aan onze experts.