Contactcenters

Je klanten willen vooruit. Laat hen niet wachten

Communiceer efficiënter met flexibele technologie! Ontdek het contactcenter van de toekomst

Klanten verwachten dat jouw organisatie altijd voor hen in de startblokken staat. Heb je de juiste communicatietools om de problemen "nu" op te lossen via elk mogelijk denkbaar kanaal en toestel? Telenet Business helpt je om jouw klantbeleving verder te optimaliseren en de continuïteit van je business te garanderen. Wij maken jouw klantendienst future-proof!

 

Maak van je contactcenter hét aanspreekpunt voor alle communicatie met klanten en leveranciers:

Future-proof technologie
Flexibele communicatietools
Oplossingen op maat van elke organisatie

Technische kennis

Klanten verwachten dat jouw organisatie altijd voor hen in de startblokken staat. Onze experts zorgen voor de juiste tools zodat je contactmedewerkers flexibel kunnen inspelen op alle vragen.

Data en privacy: een evenwichtsoefening

Data is alomtegenwoordig. Weet je genoeg over jouw klanten voor een vlotte customer journey? Zonder dat die vertrouwelijke info van klanten in verkeerde handen valt. Wij bereiden jou en uw medewerkers voor op de toekomst.

Veilige infrastructuur

Organisaties vinden veiligheid belangrijker dan ooit. Je medewerkers willen zich veilig voelen, op elk moment van de dag. Waar ze ook werken. En jij wilt natuurlijk de continuïteit van je business garanderen.

Bereikbaarheid

Klanten zijn veeleisend. Ze verwachten dat je hun probleem "nu" oplost en dat jij bereikbaar bent via elk mogelijk denkbaar kanaal en toestel.

Wil jij ondersteuning voor je contactcenters?

Ben je al een klant? Bel dan 03 355 40 80.

Onze technologiepartners

We doen beroep op de beste technologiepartners en installeren een oplossing op maat afhankelijk van jouw behoeften. We werken hiervoor samen met onderstaande A-merken.

Waarom kiezen zij voor onze Contactcenters support?

"In de toekomst kan eenvoudig sms, whatsapp... geïntegreerd worden zodat de agent via 1 tool alle interacties kan beheren."
Luc Vettori

Contact Center & Procurement Europ Assistance

"Wat voor ons belangrijk was bij het aanschaffen van een nieuw systeem, is dat we stabiel van thuis uit zouden kunnen werken. Thuiswerken is iets wat nu ook dagelijks gebeurt."
Arnold Vrijdaghs

CEO AAC

"Telefonie gaat niet meer alleen over mensen, maar ook over robots die kunnen antwoorden, zowel in een chatbotomgeving als voicebot. Die evolutie volgen wij nauwgezet op en we hopen ook dat Telenet Business ons daarbij gaat helpen."
Michel Kennis

ICT Director Europ Assistance

Inspiratie

Hoe maak je van digitale transformatie een succes?
Bedrijven zetten technologie in voor strategische en organisatorische verandering. Hoe doe je dit succesvol? Je vindt de onmisbare elementen in deze minigids.
Telecom en IT vormen de spil in productiebedrijf Typhoon
Ontdek hoe Typhoons productieprocessen transformeren dankzij de IT- en telecomdiensten van Telenet Business en Just Connect.
UC&C brengt alle communicatietools samen
De klant van vandaag is veeleisend en wil op elk moment van de dag contact kunnen opnemen.
Vijf misvattingen over outsourcing als kmo
Hoe krijg je als kmo toegang tot het juiste IT-talent? Eén woord: outsourcing. We ontkrachten de vijf grootste misvattingen
Losgeld betalen na een cyberaanval: ja of nee?
Cybercriminaliteit is aan een stevige opmars bezig, mede doordat bedrijven steeds meer losgeld betalen bij een cyberaanval. Maar dat is zeker geen goed idee.
Wat is een Security Operations Center (SOC) en hoe werkt het?
Mark Van Tiggel, Director Security, legt uit hoe Telenet zijn eigen Security Operations Center (SOC) inzet om zowel interne systemen als klantenapplicaties te beschermen.