Met communicatie in de cloud ben je bereikbaar waar en wanneer je wil

Voice Cloud: beheer je bereikbaarheid met flexibele cloud-telefonie

Met Voice Cloud stellen je medewerkers zelf in waar, wanneer en hoe ze bereikbaar zijn. Zo kan iedereen comfortabel communiceren en samenwerken. Nu, en in de toekomst. Want onze mensen nemen je bedrijf en je medewerkers vanaf het begin mee in het project. Zo maak je later zelf aanpassingen in het flexibele systeem als de noden van je bedrijf veranderen.

Altijd vlot communiceren
Groeit mee met je bedrijf
Zorgeloze implementatie
Iedereen makkelijk aan de slag

Bereikbaar waar

en wanneer je wil

Of je nu met vakantie bent, in vergadering zit, thuiswerkt … met de handige gebruikers-app (Cisco Webex-app) op je smartphone en computer kies je als werknemer zelf hoe, waar en wanneer je bereikbaar bent.

 

  • Je geniet van alle functies van een gekende telefooncentrale. Zo stel je bijvoorbeeld eenvoudig een antwoordapparaat in of verbind je snel door.
  • Om makkelijk samen te werken vanop afstand, komen daar de mogelijkheden van de laatste communicatie- en samenwerkingstools bij. Denk aan chatten, videobellen, online presenteren …
  • Van je smartphone over een vast toestel tot je computer: oproepen naar een vast nummer neem je aan op eender welk toestel.

Telefonie die met je bedrijf meegroeit

Werken in de cloud heeft zo z’n voordelen. Je mag bijvoorbeeld gerust zijn over onderhoud, veiligheid en vernieuwing: dat regelen wij voor jou. En dankzij het transparante licentiemodel kan je jouw oplossing op elk moment up- of downscalen. Bovendien heb je autonomie. Want veel aanpassingen maak je zelf in het gebruiksvriendelijke Voice Cloud Adminportaal.

Start je oplossing zorgeloos op

Samen brengen we de noden van jouw bedrijf in kaart. Die implementeren we in je bedrijf, terwijl alles gewoon blijft draaien. Als je systeem op punt staat, houden we dat graag zo. Want loopt er toch iets mis? Dan kan je 24/7 rekenen op een snelle oplossing van ons business service center. 

Iedereen makkelijk aan de slag

Om je nieuwe oplossing écht te laten slagen, is het belangrijk dat het hele bedrijf hem gebruikt zoals het hoort. Daarom zijn je medewerkers van in het begin betrokken bij het hele proces. Als het systeem is geïmplementeerd, zorgen we voor de nodige demo’s, handleidingen én trainingen op maat.

Communicatie die met je meegaat? Kies voor Voice Cloud. 

Je telefooncentrale helemaal omgooien spreekt natuurlijk niet voor zich. Daarom zijn we er tijdens het hele proces persoonlijk bij om je te helpen.

Op elk moment klaar voor de toekomst

Om ervoor te zorgen dat je enkel betaalt voor wat je gebruikt, zijn er 4 verschillende licenties. Die kan je makkelijk bijkopen of laten vallen als je zaak groter of net kleiner wordt. Bekijk ze in dit overzicht.

Analog device
Remote user
Office user
Moderator

Toestel zonder vaste persoon (bv. parlofoon)

Mobiele app

Antwoordapparaat

Openingsuren

Doorverbinden

Keuzemenu

Groepen

Cascades

Chatten

Documenten delen

Videobellen

Persoonlijke online-meetingruimte

Synchronisatie met Outlook

Executive assistant functionality

Uitgebreid pakket met admintools

Je betaalt eenmalig een vaste installatiekost. Daarna betaal je maandelijks voor de licenties die je gebruikt. Contacteer ons vrijblijvend voor een voorstel op maat van de grootte en de noden van je bedrijf.

Bij elke licentie is het Telenet Unlimited National Fixed Plan inclusief*, en kan je kiezen om een internetoplossing toe te voegen.

 

*Binnen België van vaste lijn naar vaste lijn en van vaste lijn naar mobiel inbegrepen

Hiervoor werken we samen met onze technologiepartner Cisco

Ga voor een flexibele communicatieoplossing voor vandaag én morgen.

Ga voor een flexibele communicatieoplossing voor vandaag én morgen.

Onze mensen nemen je bedrijf en je medewerkers helemaal mee.

Veelgestelde vragen

Voice Over IP brengt je gesprekken via internet tot het datacenter. Pas daar plaatsen we ze op het telefoonnetwerk. Al je telefonie gaat dus via internet: je hebt daarom geen aparte SIP- of ISDN-lijnen meer nodig.

Elk actief gesprek vraagt pakweg 100 kbps om te up- en downloaden. Voor 10 gesprekken tegelijkertijd hou je dus best een bandbreedte van 1 Mbps vrij.

Niet alle telefoontoestellen zijn compatibel met Voice Cloud. Maar bij Telenet Business vind je altijd wel een passend apparaat. Daarnaast kan je gesprekken starten of aannemen met de gebruikers-app op je laptop, smartphone of tablet. Je kan  dus wel kiezen op welk toestel je bereikbaar wil zijn.

Nee hoor, ook als je geen klant bent bij Telenet Business kan je gesprekken voeren. Dat gaat dan rechtstreeks via de app, of je stelt in dat ze naar je mobiel nummer worden doorgeschakeld.

Nee, je kan heel wat dingen zelf aanpassen in het gebruiksvriendelijke adminportaal van Voice Cloud. Als de aanpassingen te veel of te complex worden, helpt onze klantendienst je graag verder. Via de telefoon, of ter plekke.

Inspiratie

Hoe maak je van digitale transformatie een succes?
Bedrijven zetten technologie in voor strategische en organisatorische verandering. Hoe doe je dit succesvol? Je vindt de onmisbare elementen in deze minigids.
Telecom en IT vormen de spil in productiebedrijf Typhoon
Ontdek hoe Typhoons productieprocessen transformeren dankzij de IT- en telecomdiensten van Telenet Business en Just Connect.
UC&C brengt alle communicatietools samen
De klant van vandaag is veeleisend en wil op elk moment van de dag contact kunnen opnemen.
Vijf misvattingen over outsourcing als kmo
Hoe krijg je als kmo toegang tot het juiste IT-talent? Eén woord: outsourcing. We ontkrachten de vijf grootste misvattingen
Wat is een Security Operations Center (SOC) en hoe werkt het?
Mark Van Tiggel, Director Security, legt uit hoe Telenet zijn eigen Security Operations Center (SOC) inzet om zowel interne systemen als klantenapplicaties te beschermen.
Losgeld betalen na een cyberaanval: ja of nee?
Cybercriminaliteit is aan een stevige opmars bezig, mede doordat bedrijven steeds meer losgeld betalen bij een cyberaanval. Maar dat is zeker geen goed idee.