nl

Werkt een Telenet-dienst of -toestel niet?

Maak dan een afspraak. Een technicus komt dan binnen de 24 uur bij jou thuis langs om het op te lossen. Niet zo dringend? Dan zoeken we samen een gepast moment.

Je herstelling is gratis als...

  • je Business Fibernet (S) of KLIK (buro) hebt,
  • en de oorzaak van het probleem bij ons ligt.

Je herstelling wordt betalend als...

  • de stekker niet in het stopcontact bleek te zitten. 
  • er iets mis is met de binnenhuisbekabeling en het probleem dus niet bij Telenet ligt. 
  • je niet aanwezig bent op het moment van de afspraak.
  • het probleem intussen opgelost is, maar je de afspraak vergat te annuleren.
  • je (nog) geen Business-abonnement hebt. Als je wil dat we dezelfde dag langskomen, betaal je sowieso € 107,44 (+eventuele bijkomende kosten).

 

Onze technicus vertelt je ter plaatse of er een herstellingskost zal worden aangerekend. Die vind je dan terug op je volgende factuur.

Verplaatsing en analyse

€ 70,25

Werkuren

€ 20,66 (per begonnen 30 minuten)

Eventuele materiaalkost

te bepalen (afhankelijk van de analyse ter plaatse)

Goed om te weten
  • Aanvragen van 9 tot 15 uur kunnen dezelfde dag verwerkt worden. 
  • Geef altijd je gsm-nummer of e-mailadres door wanneer je een afspraak maakt. Je ontvangt dan een bericht wanneer onze technicus onderweg is. 
  • Tijdens de afspraak moet er altijd een meerderjarige aanwezig zijn.
  • Vermelde prijzen zijn exclusief btw en onder voorhoud van wijzigingen, materiële fouten en typfouten.

Zoek je iets anders?