telenet.be
MyTelenet
Mijn producten
Betaling
Hulp
Bij Hulp vind je onze contactopties, veelgestelde vragen en meer.
Profiel
U bent hier:
Hulp
Internet
E-mail
Taal
nl
nl
fr
E-mail & webruimte
Je e-mail instellen en gebruiken, een extra mailbox aanmaken of aanmelden op je Webmail?
Veelgestelde vragen
Aanmelden op Telenet Webmail
Dat doe je met je Telenet e-mailadres (bv. voornaam.naam@telenet.be) en wachtwoord.
E-mail instellen
Gebruik deze serverinstellingen om je Telenet e-mailadres in te stellen.
Wat met Telenet e-mailadres bij opzeg?
Internetabonnement opgezegd? Je kan je Telenet e-mail behouden (geldig voor opzeg van internet vanaf 28/03/2020).
Verschil tussen e-mailadres en mailbox?
Op je e-mailadres ontvang je post (e-mails). Die komen terecht in je online brievenbus, je mailbox.
Externe e-mailaccounts toevoegen aan Telenet Webmail
Dat doe je met deze 4 stappen.
Mailbox beheren in MyTelenet
Een mailbox aanmaken, beheren of verwijderen doe je via MyTelenet.
Zelf beheren
Beheer je Telenet-mailbox
Er liep iets mis
Beheer je Telenet-mailbox
Beheer je profiel
Er liep iets mis
Beheer je profiel
Zoek je iets anders?
Ben je een particuliere klant?
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
Edge
Firefox
Chrome
Ok, begrepen
Meer info